Kontrola zużycia łańcucha napędu rozrządu

Add comments

Zużycie łańcucha napędu rozrządu należy kontrolować podczas sprawdzania luzów zaworów. Kontrola polega na pociąganiu kolejno za poszczególne ogniwa łańcucha znajdującego się na kole zębatym. Jeżeli ogniwo można przesunąć o więcej niż 1/3 wysokości zęba, to łańcuch kwalifikuje się do wymiany. Podana metoda pozwala tylko na przybliżoną ocenę zużycia łańcucha. Dokładnej weryfikacji jego stanu może dokonać stacja obsługi. Wymiana łańcucha rozrządu jest skomplikowana i jej wykonanie najlepiej powierzyć stacji obsługi.

Obsługa układu zasilania

Filtr wstępnego oczyszczania paliwa można wymienić po poluzowaniu opasek zaciskowych na przewodach paliwa. Zakładając nowy filtr wstępnego oczyszczania, należy zwrócić uwagę na prawidłowe położenie strzałek zaznaczonych na jego obudowie, które muszą być skierowane zgodnie z kierunkiem przepływu paliwa. [więcej w: otomoto zamość, otomoto dębica, otomoto siedlce ] Filtr dokładnego oczyszczania paliwa można wyjąć z metalowej obudowy po uprzednim odkręceniu śruby mocującej górną część obudowy. Następnie należy odkręcić korek spustowy (śrubę) umieszczony w najniższym punkcie metalowej obudowy i pe wylaniu oleju napędowego oczyścić wnetrze obudowy. Zakładając nowy wkład filtru dokładnego oczyszczania, należy sprawdzić stan gumowej uszczelki pokrywy obudowy, a następnie skręcić całość. Za pomocą ręcznej pompki zasilającej należy podpompować paliwo i odpowietrzyć układ

Uncategorized September 20th 2018
Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Powiązane tematy z artykułem: otomoto dębica otomoto siedlce otomoto zamość