Sprawdzenie ogumienia

Co 500 km zaleca się sprawdzenie ciśnienia w ogumieniu łącznie z kołem zapasowym.. Ciśnienie należy sprawdzać wyłącznie w zimnym ogumieniu. Niewłaściwe ciśnienie jest powodem nadmiernego i nierównomiernego zużycia opon. Co 5000 km zaleca się sprawdzenie stanu zużycia każdej opony. Kontrola stanu zużycia opony polega na sprawdzeniu bieżnika, którego minimalna dopuszczalna grubość wynosi 1 mm. Należy sprawdzić, czy na bokach opony nie ma pęknięć i czy bieżnik jest zużyty równomiernie. W przypadku nierównomiernego zużycia bieżnika n...

Alternator

W celu zabezpieczenia przed korozją zaciski akumulatora należy okresowo smarować wazeliną techniczną. Co 500 km lub raz w miesiącu zaleca się sprawdzać poziom elektrolitu w każdym ogniwie (celi). W razie potrzeby należy go uzupełnić (wyłącznie wodą destylowaną). W celu sprawdzenia stanu naładowania akumulatora nalezy sprawdzić gęstość elektrolitu w każdym z ogniw za pomocą gęstościomierza (areometru). Sprawdzenie gęstości elektrolitu zaleca się Co 1 0 000 km lub co 6 miesięcy. Gęstość naładowanego akumulatora w temperaturze 20 m...

Wymiana cieczy chłodzącej

Sprawdzenie poziomu cieczy chłodzącej w zbiorniku wyrównawczym zaleca się wykonywać co 500 km lub co tydzień. W razie potrzeby należy uzupełnić tak, aby poziom znajdował się 6...7 cm powyżej znaku MIN na zbiorniku. Przy bardzo rozgrzanym silniku poziom cieczy może się znacznie podnieść. Nie należy wtedy odkręcać korków chłodnicy i zbiornika wyrównawczego ze względu na niebezpieczeństwo poparzenia. Jeżeli poziom cieczy jest niewystarczający, należy go uzupełnić po ostygnięciu silnika, dolewając cieczy wyłącznie do zbiornika wyrównawczego.

Witamina B6 gdzie ją znaleźć

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podają siłę pociągową na haku i wtedy zmuszeni jesteśmy ją wyliczyć. W każdym silniku rozróżnia się trzy rodzaje siły pociągowej, a mianowicie: 1) P - siłę pociągową indykowaną, powstającą w cylindrze silnika, 2) P- styczną siłę pociągową, która jest zaczepiona na obwodzie kół napędowych pojazdu ciągnącego, 3) P - Siłę pociągową na haku. Pomiędzy wartościami tych sił zachodzi następująca zależność: Pi>Po>P Wartość P; w kG można obliczyć ze wzoru: p = 75•3600•Nu = 270 Nu Nu - moc użyt...

Najnowsze zdjęcia w galerii motoinfosik:

303#alphabet otomoto pl , #ambit dobrzyniewo otomoto , #audi centrum otomoto , #audi gdańsk otomoto , #audi katowice otomoto , #audi krańcowa otomoto , #aukcje otomoto , #auta krajowe otomoto , #auta z niemiec otomoto , #auto hit otomoto ,