oferta sprzedaży samochodów

Regulacja hamulca awaryjnego

Jeżeli po zaciągnięciu hamulca awaryjnego efekt hamowania jest niezadowalający, to należy wyregulować czynną długość cięgieł hamulca awaryjnego. Regulacja polega na odpowiednim wkręceniu lub wykręceniu śruby regulacyjnej. Obsługa akumulatora Kontrolę poziomu elektrolitu oraz sprawdzenie czystości połączeń końcówek biegunowych akumulatora z przewodami instrukcja obsługi zaleca co 5 tys. km. W lecie poziom elektrolitu należy kontrolować częściej — co około 2 tygodnie. Kontrolę należy wykonywać po co najmniej godzinnym postoju pojazdu, gdyż reakcja chemiczna w elektrolicie będzie mniej intensywna. <...

Więcej »

Ile tracimy na samochodach cz1

Gdy kupujemy nowe auto to przez pierwszych kilka lat utrata jego wartości jest znacznie większa niż wydatki na paliwo. Gdybyśmy rozważali tylko ten aspekt to auto nie jest za dobrą inwestycją.Już po wyjeździe z salonu tracimy od kilku do kilkunastu procent jego wartości. Strata ta powiększa się bardzo szybko w ciągu dwóch &ndash; trzech pierwszych lat. Poczujemy to przy ewentualnej odsprzedaży. Przez pierwszy rok auto może stracić nawet 1/3 swojej ceny, nie rzadko tez po trzech latach sprzedamy auto za połowę ceny zakupu. Jeśli zdecydujemy się na luksusowy samochód to po czterech latach możemy stracić nawet 70...

Więcej »

Wymiana nakładek hamulcowych

Nakładki hamulcowe (klocki cierne) oraz tarcze hamulcowe należy kontrolować co 5 tys. km. Minimalna dopuszczalna grubość elementów ciernych wynosi 2 mm. Orientacyjna ocena grubości elementów ciernych jest mozliwa przez wycięcia w czołowych wycięciach zacisków, przy czym w zaciskach przednich konieczne jest uprzednie zdjęcie blaszek osłaniających. W celu dokładnej kontroli lub wymiany nakładek ciernych należy wykonać następujące czynności: — zabezpieczyć pojazd przed przetoczeniem, podnieść odpowiedni bok pojazdu i zdjąć koło jezdne; — za pomocą szczotki drucianej oczyścić zaciski oraz sąsiedni...

Więcej »

Boyds Textbook of Pathology

Co 15 000 km lub przy okazji przeglądu spodu samochodu należy sprawdzać stan gumowych osłon przegubów kulowych drążków kierowniczych i osłony gumowej zębatki przekładni kierowniczej. Jakiekolwiek zauważone ślady wycieku oleju wskazują na konieczność wymiany osłon na nowe (najlepiej powierzyć do wykonania w stacji obsługi). Ubytki oleju mogą doprowadzić do przedwczesnego zużycia przekładni kierowniczej, a w granicznym przypadku nawet do jej zatarcia.Przy wymianie osłon przegubów kulowych drążków kierowniczych należy napełnić je przed założeniem smarem ŁT4S3. Co 15 000 km należy sprawdzać luz przegub...

Więcej »
http://www.logopedawarszawa.com.pl 751#auto kręci ale nie odpala , #automax sosnowiec , #art automobil , #a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy ,