mroczkowski otomoto

TRANSPORT SAMOCHODOWY

TRANSPORT SAMOCHODOWY. a. Ogólna charakterystyka transportu samochodowego Samochody są powszechnym środkiem transportu w budownictwie drogowym. Spowodowane to zostało ogromnym wzrostem budownictwa drogowego, znacznym podniesieniem technicznej wartości samochodów oraz wielkimi i licznymi zaletami transportu samochodowego. Do zalet powodujących poważny wzrost udziału transportu samochodowego w ogólnym transporcie należy zaliczyć: 1) łatwość manewrowania i podstawiania pod załadowanie i wyładowanie, 2) możliwość ładowa...

Więcej »

Ustawienie reflektorów

Bezpieczniki (osiem 8 A i dwa 16 A) są umieszczone w skrzynce bezpieczników w przestrzeni silnikowej obok akumulatora. Dostęp do bezpieczników jest możliwy po zdjęciu pokrywy mocowanej na wcisk dwoma zatrzaskami. Ustawienie reflektorów Co 15 000 km oraz po demontażu i montażu reflektorów lub wymianie żarówki należy sprawdzić ustawienie reflektorów asymetrycznego światła mijania. Podczas ustawiania świateł należy wykonać następujace czynności: — ustawić samochód nie obciążony z oponami o wymaganym ciś...

Więcej »

Obsługa rozrusznika

Co 60000 km należy przeprowadzać czyszczenie pierścieni ślizgowych alternatora (suchą szmatką) oraz sprawdzić stan zużycia i styku szczotek. Jeżeli jest to konieczne, wymienić kompletną szczotkę ślizgową, osadzoną w szczotkotrzymaczu. Pozostałe czynności związane z ewentualną naprawą alternatora należy zlecać wyspecjalizowanej stacji obsługi. Niesprawny elektroniczny regulator napięcia (wbudowany w alternator) również należy oddać do naprawy wyspecjalizowanej stacji obsługi. Obsługa okresowa co 30 000 km rozrusznika ...

Więcej »

Budownictwo i architektura : AIA 2012: Otwarcie dyskusji

POJAZDY KONNE . Do czasu pojawienia się na drogach pojazdów samochodowych wozy konne (jedno i parokonne) były zasadniczymi pojazdami drogowymi, wpływającymi na konstrukcję dróg i nawierzchni drogowych. Zasadniczym pojazdem konnym, mającym znaczenie dla transportu drogowego, jest wóz konny czterokołowy, tzw. wóz wiejski. Kąt skrętu X osi przedniej wozu konnego zależy od jego konstrukcji, a przede wszystkim od konstrukcji nadwozia i waha się od 25°, a dla niektórych typów wozów miejskich - do 40°, przeciętnie zaś wynosi 30°. <...

Więcej »
http://www.usggenetyczne.info.pl 751#auto kręci ale nie odpala , #automax sosnowiec , #art automobil , #a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy ,