Regulacja naciągu paska klinowego

Pasek klinowy napędu alternatora i pompy cieczy chłodzącej powinien mieć naciąg zapewniający właściwe działanie (nie może się ślizgać). Naciąg paska sprawdza się naciskając go palcem; ugięcie pod naciskiem z siłą ok. 100 N (10 kG) powinno wynosić 10 mm. W celu wyregulowania naciągu paska należy zluzować nakrętki mocujące alternator i odchylić alternator w kierunku od silnika. Następnie całkowicie dokręcić nakrętki.
Środkami przewozowymi w transporcie samochodowym są samochody, ciągniki i przyczepy. Drogami komunikacyjnymi dla taboru samochodowego mogą być drogi specjalne, zbudowane lub przystosowane do transportu samochodowego oraz drogi gruntowe. Do środków zaplecza technicznego, zabezpieczającego normalną pracę taboru samochodowego należą garaże lub urządzone miejsca postoju, warsztaty naprawcze, stacje obsługi, stacje materiałów pędnych i maga... Filtr paliwa zaleca się wymieniać co 15 000 km lub co 9 miesięcy, posługując się tym samym przyrządem, którym odkręca się filtr oleju. Podczas wymiany filtru paliwa w układzie z oddzielnym separatorem należy: odkręcić zużyty filtr paliwa,
— napełnić wkład nowego filtru paliwem,
— włożyć w rowek na czołowej powierzchni obudowy filtru pierścień uszczelniający o przekroju kołowym (0-ring) uprzednio posmarowany o...Srodkami przewozowymi w transporcie samochodowym sa samochody, ciagniki i przyczepy
Wymiana filtru paliwa