Kontrola zawieszenia układu kierowniczego

Podczas okresowych obsług technicznych należy: — sprawdzać stan i szczelność amortyzatorów; — sprawdzać stan zamocowań amortyzatorów oraz wahaczy; — sprawdzać stan przegubów kulowych drążków kierowniczych oraz gumowych mieszków ochronnych; — sprawdzać kąty ustawienia kół przednich; — sprawdzać i ewentualnie wyregulować zbieżność kół przednich; regulacja zbieżności polega na poluzowaniu nakrętek kontrujących i odpowiednim ustaleniu długości czynnej (skróceniu lub wydłużeniu) drążka kierowniczego; ...

Regulacja odstępu styków przerywacza zapłonu

Co 60 000 km należy przeprowadzać czyszczenie pierścieni ślizgowych alternatora (suchą szmatka) oraz sprawdzić stan zużycia i styku szczotek. Jeżeli jest to konieczne, wymienić kompletną szczotkę ślizgową, osadzona w szczotkotrzymaczu. Pozostałe czynności związane z ewentualną naprawą alternatora należy zlecać wyspecjalizowanej stacji obsługi. Niesprawny elektroniczny regulator napięcia (wbudowany w alternator) również należy oddać do naprawy wyspecjalizowanej stacji obsługi. Regulacja odstępu styków przerywacza zapłonu Co 15 000 km nal...

Obsługa rozrusznika

Co 60000 km należy przeprowadzać czyszczenie pierścieni ślizgowych alternatora (suchą szmatką) oraz sprawdzić stan zużycia i styku szczotek. Jeżeli jest to konieczne, wymienić kompletną szczotkę ślizgową, osadzoną w szczotkotrzymaczu. Pozostałe czynności związane z ewentualną naprawą alternatora należy zlecać wyspecjalizowanej stacji obsługi. Niesprawny elektroniczny regulator napięcia (wbudowany w alternator) również należy oddać do naprawy wyspecjalizowanej stacji obsługi. Obsługa okresowa co 30 000 km rozrusznika polega na kontroli stan...

Mechanizmy różnicowe

POJAZDY KONNE . Do czasu pojawienia się na drogach pojazdów samochodowych wozy konne (jedno i parokonne) były zasadniczymi pojazdami drogowymi, wpływającymi na konstrukcję dróg i nawierzchni drogowych. Zasadniczym pojazdem konnym, mającym znaczenie dla transportu drogowego, jest wóz konny czterokołowy, tzw. wóz wiejski. Kąt skrętu X osi przedniej wozu konnego zależy od jego konstrukcji, a przede wszystkim od konstrukcji nadwozia i waha się od 25°, a dla niektórych typów wozów miejskich - do 40°, przeciętnie zaś wynosi 30°. Przy przewoż...

Najnowsze zdjęcia w galerii motoinfosik:

334#toyota używane z gwarancją , #renault salon warszawa , #allegro osobowe , #otomoto dębica , #układ smarowania silnika , #motoallegro samochody osobowe , #poziom paliwa w komorze pływakowej , #alphabet otomoto , #moja ostroleka ogloszenia , #rowiński wajdemajer otomoto ,