lascar otomoto

Ocena stanu technicznego

Dokładne określenie stanu technicznego samochodu bez odpowiednich przyrządów i urządzeń, którymi dysponuje stacja obsługi, jest niemal niemożliwe. Niemniej jednak użytkownik może sprawdzić najbardziej istotne elementy i zespoły podczas postoju samochodu, jak i podczas jazdy próbnej, na podstawie niżej zamieszczonych wskazówek. Nadwozie Stan nadwozia jest rzeczą bardzo istotną, gdyż wszelkie prace blacharskie i lakiernicze są bardzo drogie, a samo nadwozie jest najdroższym zespołem samochodu. Sprawdzając stopień skorodow...

Więcej »

Ile tracimy na samochodach cz1

Gdy kupujemy nowe auto to przez pierwszych kilka lat utrata jego wartości jest znacznie większa niż wydatki na paliwo. Gdybyśmy rozważali tylko ten aspekt to auto nie jest za dobrą inwestycją.Już po wyjeździe z salonu tracimy od kilku do kilkunastu procent jego wartości. Strata ta powiększa się bardzo szybko w ciągu dwóch – trzech pierwszych lat. Poczujemy to przy ewentualnej odsprzedaży. Przez pierwszy rok auto może stracić nawet 1/3 swojej ceny, nie rzadko tez po trzech latach sprzedamy auto za połowę ceny zakupu. Jeś...

Więcej »

Calkowity opór ruchu wynosi

Całkowity opór ruchu wynosi. W = o (w + i + w) gdzie O oznacza ciężar lokomotywy w tonach oraz ciężar pociągu Op w tonach. Dla pokonania wyżej określonego oporu ruchu potrzebna siła pociągowa powinna wynosić: p O (w + i + WI) Po przekształceniu tego wzoru otrzymamy: Wz + i + w, Wzory te dotyczą oporów na wzniesieniu i na łuku, jeśli natomiast pociąg znajdzie się na prostej i na spadku, te wzór uprości się: p O (w-i) Jeżeli i będzie większe cd wz, to P przybierze znak ujemny, a zatem zajdzie konieczność hamowania, Dla zap...

Więcej »

Brzy organizowaniu zabudowy w blokach mieszkaniowych nalezy dazyc do tworzenia cichych wnetrz

Jeżeli skok dźwigni hamulca awaryjnego jest nadmierny, oznacza to, że hamulec trzeba wyregulować. W celu wyregulowania hamulca należy: — od położenia spoczynkowego pociągnąć dźwignie hamulca awaryjnego do góry (3 lub 4 ząbki), — za pomocą nakrętki (po zluzowaniu przeciwnakrętki naciągnąć dokładnie cięgno), — wykonał ok. 10 naciśnięć na pedał hamulca (w celu skasowania luzów w układzie bębnów hamulców kół tylnych — samoregulacja). Po regulacji należy sprawdzić działanie hamulca; cięgno jest dob...

Więcej »
http://www.deskaelewacyjna.biz.pl 751#automax sosnowiec , #art automobil , #a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta ,