bmw auto breczko otomoto

Ile tracimy na samochodach cz1

Gdy kupujemy nowe auto to przez pierwszych kilka lat utrata jego wartości jest znacznie większa niż wydatki na paliwo. Gdybyśmy rozważali tylko ten aspekt to auto nie jest za dobrą inwestycją.Już po wyjeździe z salonu tracimy od kilku do kilkunastu procent jego wartości. Strata ta powiększa się bardzo szybko w ciągu dwóch – trzech pierwszych lat. Poczujemy to przy ewentualnej odsprzedaży. Przez pierwszy rok auto może stracić nawet 1/3 swojej ceny, nie rzadko tez po trzech latach sprzedamy auto za połowę ceny zak...

Więcej »

Wymiana szczęk hamulców kół tylnych

Jeżeli podczas kontroli grubości okładzin ciernych hamulców tylnych stwierdzi się, że jest ona mniejsza niż I .5...2,0 mm, to trzeba wymienić szczęki hamulcowe. W tym celu należy: unieść tył samochodu i zdjąć koło, zdjąć bęben hamulcowy, odłączyć koniec cięgna hamulca awaryjnego od dźwigni mechanizmu rozpierania szczęk, wyjąć zawleczkę i naciskając na sworzeń mocujacy zdjąć dźwignię mechanizmu rozpierania szczęk. [podobne: deft autka, krotoski cichy używane, motoallegro osobowe ] odłączyć obie s...

Więcej »

Usuwanie wody z separatora

W układzie zasilania silnika zastosowano separator wody w celu zabezpieczenia innych części układu (szczególnie rozdzielaczowej pompy wtryskowej) przed przedostawaniem się wody ze zbiornika paliwa. Separator wody może być oddzielnym elementem układu zasilania lub może stanowić integralną część filtru paliwa. Na tablicy wskaźników znajduje się lampka sygnalizująca nadmierny poziom wody w separatorze. W celu usunięcia wody z separatora umieszczonego oddzielnie należy odkręcić o około 5 obrotów korek w dolnej części ...

Więcej »

Endemiczna Pseudomonas aeruginosa Infekcja w oddziale intensywnej opieki noworodkowej ad

Pasek klinowy napędu alternatora i pompy cieczy chłodzącej powinien mieć naciąg zapewniający właściwe działanie (nie może się ślizgać). Naciąg paska sprawdza się naciskając go palcem; ugięcie pod naciskiem z siłą ok. 100 N (10 kG) powinno wynosić 10 mm. W celu wyregulowania naciągu paska należy zluzować nakrętki mocujące alternator i odchylić alternator w kierunku od silnika. Następnie całkowicie dokręcić nakrętki. Należy pamiętać, że zbyt duży naciąg może spowodować nadmierne obciążenie ...

Więcej »
http://www.otolaryngolodzy.pl 334#toyota używane z gwarancją , #renault salon warszawa , #allegro osobowe , #otomoto dębica , #układ smarowania silnika , #motoallegro samochody osobowe , #poziom paliwa w komorze pływakowej , #alphabet otomoto , #moja ostroleka ogloszenia , #rowiński wajdemajer otomoto ,