dealerzy audi

Plan obsług

Przegląd co 500 km 1 . Sprawdzenie ilości i ewentualnie uzupełnienie oleju silnikowego w misce olejowej. 2. Sprawdzenie i ewentualnie uzupełnienie ciśnienia. Przegląd co 2500 km to sprawdzenie i ewentualnie uzupełnienie ilości elektrolitu w akumulatorze. Przegląd co 10 000 km

  1. Wymiana oleju silnikowego w układzie smarowania.
  2. Nasmarowanie kilkoma kroplami oleju aparatu zapłonowego.
  3. Sprawdzenie i ewentualnie uzupełnienie oleju przekładniowego w: przednim moście, — tylnym moście,— skrzynce biegów, skrzynce rozdzielczej.
  4. N...

    Więcej »

Calkowity opór ruchu wynosi

Całkowity opór ruchu wynosi. W = o (w + i + w) gdzie O oznacza ciężar lokomotywy w tonach oraz ciężar pociągu Op w tonach. Dla pokonania wyżej określonego oporu ruchu potrzebna siła pociągowa powinna wynosić: p O (w + i + WI) Po przekształceniu tego wzoru otrzymamy: Wz + i + w, Wzory te dotyczą oporów na wzniesieniu i na łuku, jeśli natomiast pociąg znajdzie się na prostej i na spadku, te wzór uprości się: p O (w-i) Jeżeli i będzie większe cd wz, to P przybierze znak ujemny, a zatem zajdzie konieczność hamowania, Dla zapewnienia bezpieczeństwa ruchu pewna ilość wagonów w poci...

Więcej »

Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika

Podczas okresowego przeglądu gaźnika (co 20 000 km) należy sprawdzić i ewentualnie wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej. W tym celu pokrywę gaźnika (wraz z uszczelką) trzeba ustawić. Regulacja biegu jałowego Regulacja biegu jałowego, ze względu na duży wpływ na zużycie paliwa oraz na skład spalin emitowanych do atmosfery, powinna być wykonywana przez odpowiednio wyposażone stacje obsługi. Z tego względu wkręty regulacyjne są zabezpieczone plastykowymi kołpakami ochronnymi zakładanymi po regulacji (kołpaki niebieskie— fabryczne, kołpaki czerwone zakłada...

Więcej »

Bezpieczeństwo pacjenta: Osiągnięcie nowego standardu w opieceOdpłatności: bezpieczeństwo pacjenta i reforma polityki

Co 15 000 km lub przy okazji przeglądu spodu samochodu należy sprawdzać stan gumowych osłon przegubów kulowych drążków kierowniczych i osłony gumowej zębatki przekładni kierowniczej. Jakiekolwiek zauważone ślady wycieku oleju wskazują na konieczność wymiany osłon na nowe (najlepiej powierzyć do wykonania w stacji obsługi). Ubytki oleju mogą doprowadzić do przedwczesnego zużycia przekładni kierowniczej, a w granicznym przypadku nawet do jej zatarcia.Przy wymianie osłon przegubów kulowych drążków kierowniczych należy napełnić je przed założeniem smarem ŁT4S3. Co 15 000 km n...

Więcej »
http://www.dobrabudowa.edu.pl 751#automax sosnowiec , #art automobil , #a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta ,