Regulacja luzów zaworów

Kontrolę oraz ewentualną regulację luzów zaworów zaleca się przeprowadzać co 20 tys. km. Regulację należy wykonywać przy tzw. zimnym silniku, czyli po 3...4 h jego postoju w temperaturze otoczenia (1 5...200 C). Wówczas luzy powinny wynosić: 0,10 mm dla zaworów ssących i 0,30 mm dla zaworów wydechowych. Dopuszcza się także możliwość regulacji przy tzw. gorącym silniku, a więc po krótkim postoju silnika i wówczas luzy powinny wynosić: 0,1 5 mm dla zaworów ssących i 0,35 mm dla zaworów wydechowych. Przed rozpoczęciem regulacji należy ...

Kontrola poziomu i wymiana oleju w skrzynce biegów i tylnym moście

Poziom oleju w obudowach skrzynki biegów i tylnego mostu należy sprawdzać co 5 tys. km przebiegu samochodu oraz zawsze po zauwazeniu wycieków z tych zespołów. Poziom oleju w obu wymienionych zespołach powinien sięgać dolnej krawędzi otworów wlewowych. Sprawdza się go po wykręceniu odpowiednich śrub w obudowach skrzynki biegów i tylnego mostu. [patrz też: alphabet otomoto, alphabet otomoto dostawcze, alphabet otomoto poleasingowe ] Wymiana oleju jest konieczna co 20 tys. km lub co 12 miesięcy (w zależności od tego, który warunek zostanie wcześniej spełniony).

Teraz łatwiej stracić prawo jazdy

Nasze drogi z każdym rokiem stają się coraz bardziej bezpieczne z wielu powodów, nawet pijanych kierowców jest statystycznie coraz mniej Ale jeszcze wiele nam brakuje w porównaniu z bardziej ucywilizowanymi krajami. Pomóc nam ma kolejne już zaostrzenie przepisów. Najnowsza nowelizacja przepisów wejdzie w życie od połowy maja, została ona już podpisana przez prezydenta RP. najwięcej zmieni się jeśli chodzi o nowe uprawnienia policji. Mogą oni zatrzyma nam prawo jazdy w razie stwierdzenia przekroczenia prędkości o więcej jak 50km/h w terenie zabudowanym. W taniej sytu...

Aktywowana na zimno brązowa tkanka tłuszczowa u zdrowych mężczyzn cd

Nakładki hamulcowe należy kontrolować co 5000 km w hamulcach kół przednich oraz co 10 000 km w hamulcach kół tylnych. Minimalna dopuszczalna grubość materiału ciernego nie może być mniejsza niż I mm. Sprawdzenie stanu okładzin hamulcowych kół tylnych jest możliwe przez otwory w bębnach, a w kołach przednich po wyjęciu nakładek z zacisków hamulcowych w sposób następujący: — po zdjęciu koła jezdnego oczyścić zacisk z brudu, — wyjąć zawleczki z prowadników, — naciskając zacisk w kierunku środka samochodu wysunąć prowadniki, ...

Najnowsze zdjęcia w galerii motoinfosik:

334#renault salon warszawa , #allegro osobowe , #otomoto dębica , #układ smarowania silnika , #motoallegro samochody osobowe , #poziom paliwa w komorze pływakowej , #alphabet otomoto , #moja ostroleka ogloszenia , #rowiński wajdemajer otomoto , #deft autka ,