Transport samochodowy ma jednak i pewne wady, do których nalezy zaliczyc

Transport samochodowy ma jednak i pewne wady, do których należy zaliczyć. 1) duże koszty zakupu taboru, 2) duże koszty eksploatacji, 3) możliwość pełnego wykorzystania nośności i szybkości tylko przy dobrych drogach i odpowiednich odległościach punktów ładowania i wyładowania, Każdy samochód ma pewną minimalną odległość przewozu, określoną stosunkiem czasu zużytego na załadowanie i wyładowania do czasu właściwego transportu. Odległość ta może być tym mniejsza, im urządzenie załadowcze i mechanizmy wyładowcze są bardziej wydajne i sprawne oraz im nośność samoch...

Obsługa układu kierowniczego

Podczas każdej sposobności należy zwracać uwagę, czy nie widać śladów wycieków w sąsiedztwie obudowy przekładni kierowniczej oraz mechanizmu wspomagania. Poziom oleju w obudowie przekładni kierowniczej należy sprawdzać co 20 tys. km, zaś w mechanizmie wspomagania co 5 tys. km. Nieuzupełnienie oleju może spowodować przedwczesne zużycie elementów przekładni kierowniczej, a nawet jej zatarcie. Ponadto co 20 tys. km należy sprawdzać luzy w układzie kierowniczym. [patrz też: alphabet otomoto, alphabet otomoto dostawcze, alphabet otomoto poleasingowe ] Kontrola poziom...

Kontrola poziomu i wymiana oleju w skrzynce biegów i tylnym moście

Poziom oleju w obudowach skrzynki biegów i tylnego mostu należy sprawdzać co 5 tys. km przebiegu samochodu oraz zawsze po zauwazeniu wycieków z tych zespołów. Poziom oleju w obu wymienionych zespołach powinien sięgać dolnej krawędzi otworów wlewowych. Sprawdza się go po wykręceniu odpowiednich śrub w obudowach skrzynki biegów i tylnego mostu. [patrz też: alphabet otomoto, alphabet otomoto dostawcze, alphabet otomoto poleasingowe ] Wymiana oleju jest konieczna co 20 tys. km lub co 12 miesięcy (w zależności od tego, który warunek zostanie wcześniej spełniony). Chcąc wymie...

Kontrola zużycia łańcucha napędu rozrządu

Zużycie łańcucha napędu rozrządu należy kontrolować podczas sprawdzania luzów zaworów. Kontrola polega na pociąganiu kolejno za poszczególne ogniwa łańcucha znajdującego się na kole zębatym. Jeżeli ogniwo można przesunąć o więcej niż 1/3 wysokości zęba, to łańcuch kwalifikuje się do wymiany. Podana metoda pozwala tylko na przybliżoną ocenę zużycia łańcucha. Dokładnej weryfikacji jego stanu może dokonać stacja obsługi. Wymiana łańcucha rozrządu jest skomplikowana i jej wykonanie najlepiej powierzyć stacji obsługi. Obsługa układu zasilania Filtr ...

Najnowsze zdjęcia w galerii motoinfosik:

303#a centrum otomoto pl , #aaa auto otomoto , #adrol otomoto , #alphabet otomoto pl , #ambit dobrzyniewo otomoto , #audi centrum otomoto , #audi gdańsk otomoto , #audi katowice otomoto , #audi krańcowa otomoto , #aukcje otomoto ,