Kontrola zawieszenia układu kierowniczego

Podczas okresowych obsług technicznych należy: — sprawdzać stan i szczelność amortyzatorów; — sprawdzać stan zamocowań amortyzatorów oraz wahaczy; — sprawdzać stan przegubów kulowych drążków kierowniczych oraz gumowych mieszków ochronnych; — sprawdzać kąty ustawienia kół przednich; — sprawdzać i ewentualnie wyregulować zbieżność kół przednich; reg...

Bezpieczniki

Bezpieczniki topikowe zastosowane w samochodzie, typu wtyczkowego, mają specjalny kształt. Bezpieczniki o maksymalnej wartości prądu 10 A mają barwę czerwoną, 15 A — barwę niebieską. W samochodzie są dwie skrzynki bezpieczników: jedna w przedziale pasażerskim i druga w przedziale silnika. Obie skrzynki zawierają łącznie 14 bezpieczników podłączonych i 3 nie podłączone. Poszczególne obw...

Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika

Podczas okresowego przeglądu gaźnika (co 20 000 km) należy sprawdzić i ewentualnie wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej. W tym celu pokrywę gaźnika (wraz z uszczelką) trzeba ustawić. Regulacja biegu jałowego Regulacja biegu jałowego, ze względu na duży wpływ na zużycie paliwa oraz na skład spalin emitowanych do atmosfery, powinna być wykonywana przez odpowiednio w...

Obsługa alternatora i regulatora napięcia

Co 50 tys. km należy suchą szmatką oczyścić pierścienie ślizgowe alternatora oraz sprawdzić stan szczotek. W nowszych modelach (od 1973 r.) szczotki są osadzone razem z regulatorem napięcia i jeśli zajdzie konieczność wymiany jednego z tych elementów, to należy wymienić cały zespół. Sprawdzanie regulatora napięcia należy powierzyć stacji obsługi. Kontrola rozrusznika Okresowa kon...

Najnowsze zdjęcia w galerii motoinfosik:

303#audi katowice otomoto , #audi krańcowa otomoto , #aukcje otomoto , #auta krajowe otomoto , #auta z niemiec otomoto , #auto hit otomoto , #auto idea olsztyn otomoto , #auto podlasie otomoto , #auto raba otomoto , #auto res otomoto ,