pewne auto włocławek

Kupujemy vectrę C

Opel Vectra C wychodził od 2002 roku do 2008 gdzie zastąpiła go Insignia. Model ten staje się na rynku wtórnym coraz popularniejszy bo ceny jego spadają. Mamy do dyspozycji 15 jednostek napędowych. Ale są też silniki, które na rynku występują tylko teoretycznie. Jeśli wolisz jednostki benzynowe to polecamy 1.8. Zaskakujące osiągi ma tez 2.0 Turbo. Mankamentem jest to, że po około 150.000 Trzeba wymienić napinacze rozrządu. Innych poważniejszych usterek nie odnotowano. Na rynku wtórnym większość kupujących szuka diesli. Na początku produkcji montowano tylko CDTI. Właściciele Vectry C narzekają na awaryjność tyl...

Więcej »

Serwisowanie klimatyzacji

Za chwilę będziemy mieli lato, czas pomyśleć o naszej klimatyzacji. Niestety cały czas wielu kierowców nie widzi potrzeby serwisowania klimatyzacji. Takie podejście znacznie skraca jej żywotność. A przecież jej przegląd z uzupełnianiem ewentualnych ubytków to koszt od 100 do 200 PLN. Jeśli nie dbaliśmy o klimatyzację od lat to może się wydawać że będziemy musieli na nią wydać nawet kilka tysięcy złotych. Pamiętajmy też że nawet w szczelnym układzie może ubyć w ciągu roku nawet 10% czynnika chłodzącego. Po prostu przenika on przez materiały z których wykonane są uszczelki i inne elementy. Jeśli czynnika...

Więcej »

Sprawdzenie ogumienia

Co 500 km zaleca się sprawdzenie ciśnienia w ogumieniu łącznie z kołem zapasowym.. Ciśnienie należy sprawdzać wyłącznie w zimnym ogumieniu. Niewłaściwe ciśnienie jest powodem nadmiernego i nierównomiernego zużycia opon. Co 5000 km zaleca się sprawdzenie stanu zużycia każdej opony. Kontrola stanu zużycia opony polega na sprawdzeniu bieżnika, którego minimalna dopuszczalna grubość wynosi 1 mm. Należy sprawdzić, czy na bokach opony nie ma pęknięć i czy bieżnik jest zużyty równomiernie. W przypadku nierównomiernego zużycia bieżnika należy zwrócić się do stacji obsługi w celu usunięcia przycz...

Więcej »

Nadciągająca zaraza: nowo pojawiające się choroby w świecie bez równowagi ad

Podczas każdej sposobności należy zwracać uwagę, czy nie widać śladów wycieków w sąsiedztwie obudowy przekładni kierowniczej oraz mechanizmu wspomagania. Poziom oleju w obudowie przekładni kierowniczej należy sprawdzać co 20 tys. km, zaś w mechanizmie wspomagania co 5 tys. km. Nieuzupełnienie oleju może spowodować przedwczesne zużycie elementów przekładni kierowniczej, a nawet jej zatarcie. Ponadto co 20 tys. km należy sprawdzać luzy w układzie kierowniczym. [patrz też: alphabet otomoto, alphabet otomoto dostawcze, alphabet otomoto poleasingowe ] Kontrola poziomu płynu hamulcowego Instrukcja ob...

Więcej »
http://www.eveonlinepolska.pl 751# , #auto kręci ale nie odpala , #automax sosnowiec , #art automobil , #a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren ,