silniki cross

Usuwanie wody z separatora

W układzie zasilania silnika zastosowano separator wody w celu zabezpieczenia innych części układu (szczególnie rozdzielaczowej pompy wtryskowej) przed przedostawaniem się wody ze zbiornika paliwa. Separator wody może być oddzielnym elementem układu zasilania lub może stanowić integralną część filtru paliwa. Na tablicy wskaźników znajduje się lampka sygnalizująca nadmierny poziom wody w separatorze. W celu usunięcia wody z separatora umieszczonego oddzielnie należy odkręcić o około 5 obrotów korek w dolnej części separatora i poruszając ręczną pompką separatora, usunąć z niego wod...

Więcej »

Obsługa układu chłodzenia

Podczas okresowych obsług technicznych należy sprawdzić: ilość cieczy chłodzącej, — stan i szczelność połączeń oraz elementów układu, — działanie termostatu. Poziom cieczy chłodzącej powinien znajdować się 0 3...4 cm powyżej znaku MIN wybitego na przeźroczystej obudowie zbiornika wyrównawczego. [podobne: deft autka, krotoski cichy używane, motoallegro osobowe ] Termostat najprościej jest sprawdzić bezpośrednio w samochodzie. Jeżeli termostat jest sprawny, to po uruchomieniu zimnego silnika dolny zbiornik chłodnicy powinien nagrzewać się, gdy wskazówka ...

Więcej »

Obsługa nadwozia

Obsługa nadwozia polega na okresowym smarowaniu zamków i zawiasów, myciu i konserwacji oraz okresowym zabezpieczaniu jego elementów przed korozją. Mycie nadwozia oraz konserwacja i polerowanie powłoki lakierowej przedłużają trwałość powłoki lakierowej. Nadwozie należy chronić przed zalaniem olejem, paliwem lub elektrolitem. W przypadku zalania należy natychmiast usunąć wymienione ciecze z nadwozia. [przypisy: motoallegro, toyota używane z gwarancją, renault salon warszawa ] Nie należy myć nadwozia na powietrzu w temperaturze poniżej 0O C. Mycie nadwozia powinno odbywać się ...

Więcej »

Wzorce ekspresji genów w opornych na leki komórkach ostrej białaczki limfoblastycznej i odpowiedź na leczenie czesc 4

Kontrolę oraz ewentualną regulację luzów zaworów zaleca się przeprowadzać co 20 tys. km. Regulację należy wykonywać przy tzw. zimnym silniku, czyli po 3...4 h jego postoju w temperaturze otoczenia (1 5...200 C). Wówczas luzy powinny wynosić: 0,10 mm dla zaworów ssących i 0,30 mm dla zaworów wydechowych. Dopuszcza się także możliwość regulacji przy tzw. gorącym silniku, a więc po krótkim postoju silnika i wówczas luzy powinny wynosić: 0,1 5 mm dla zaworów ssących i 0,35 mm dla zaworów wydechowych. Przed rozpoczęciem regulacji należy wykonać następujące czyn...

Więcej »
http://www.dobrabudowa.net.pl 751#a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer ,