otomoto ferrari

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podaja sile pociagowa na haku i wtedy zmuszeni jestesmy ja wyliczyc

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podają siłę pociągową na haku i wtedy zmuszeni jesteśmy ją wyliczyć. W każdym silniku rozróżnia się trzy rodzaje siły pociągowej, a mianowicie: 1) P - siłę pociągową indykowaną, powstającą w cylindrze silnika, 2) P- styczną siłę pociągową, która jest zaczepiona na obwodzie kół napędowych pojazdu ciągnącego, 3) P - Siłę pociągową na haku. Pomiędzy wartościami tych sił zachodzi następująca zależność: Pi>Po>P Wartość P; w kG można obliczyć ze wzoru: p = 75•3600•Nu = 270 ...

Więcej »

Układ chłodzenia

Obsługa układu chłodzenia polega na: — sprawdzaniu poziomu cieczy chłodzącej i jej wymianie, — sprawdzaniu szczelności układu, — okresowym czyszczeniu chłodnicy, — sprawdzaniu działania termostatu, — regulacji naciągu paska napędu wentylatora, — specjalnym zabezpieczeniu w okresie zimowym. Poziom cieczy chłodzącej należy sprawdzać codziennie przed wyjazdem z garażu i w razie potrzeby ciecz uzupełniać w zbiorniku wyrównawczym, aby jej poziom sięgał zawsze powyżej znaku MIN. Nowoczesne silniki mają ukła...

Więcej »

Ustawienie reflektorów

Bezpieczniki (osiem 8 A i dwa 16 A) są umieszczone w skrzynce bezpieczników w przestrzeni silnikowej obok akumulatora. Dostęp do bezpieczników jest możliwy po zdjęciu pokrywy mocowanej na wcisk dwoma zatrzaskami. Ustawienie reflektorów Co 15 000 km oraz po demontażu i montażu reflektorów lub wymianie żarówki należy sprawdzić ustawienie reflektorów asymetrycznego światła mijania. Podczas ustawiania świateł należy wykonać następujace czynności: — ustawić samochód nie obciążony z oponami o wymaganym ciśnieniu na p...

Więcej »

Wodorotlenek wapniowy

Co 50 tys. km należy suchą szmatką oczyścić pierścienie ślizgowe alternatora oraz sprawdzić stan szczotek. W nowszych modelach (od 1973 r.) szczotki są osadzone razem z regulatorem napięcia i jeśli zajdzie konieczność wymiany jednego z tych elementów, to należy wymienić cały zespół. Sprawdzanie regulatora napięcia należy powierzyć stacji obsługi. Kontrola rozrusznika Okresowa kontrola rozrusznika polega na sprawdzeniu czystości połączeń elektrycznych, stanu szczotek, ich przylegania do komutatora oraz czyszczeniu komutatora. Po...

Więcej »
http://www.cars-blogi.com.pl 751#a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer ,