dekoder vin mercedes

Regulacja naciągu paska klinowego

Pasek klinowy napędu alternatora i pompy cieczy chłodzącej powinien mieć naciąg zapewniający właściwe działanie (nie może się ślizgać). Naciąg paska sprawdza się naciskając go palcem; ugięcie pod naciskiem z siłą ok. 100 N (10 kG) powinno wynosić 10 mm. W celu wyregulowania naciągu paska należy zluzować nakrętki mocujące alternator i odchylić alternator w kierunku od silnika....

Więcej »

Toureg

Z testów wynika, że nowy toureg mimo tego, iż jest naszpikowany nowoczesnymi rozwiązaniami i napędem 4x4 to i tak znacznie gorzej radzi sobie z wypadem w teren niż jego poprzednik. Nowy samochód wcale nie jest gorszy od poprzednika, jest to bardzo dobre i solidne auto jednak inaczej skonfigurowane. Konstruktorzy z VW doszli do wniosku, że posiadacze tego auta tak naprawdę rzadko wyjeżdżają...

Więcej »

Obsługa układu rozrządu

Obsługa układu rozrządu to przede wszystkim: — kontrola naciągu paska zębatego lub łańcucha napędu rozrządu. Luzy zaworów reguluje się na zimno lub na gorąco, zależnie od instrukcji wytwórni. Luzy zaworów silników górnozaworowych (rys. 0.3a) reguluje się za pomocą śrub regulacyjnych w dźwigienkach zaworów, mierząc odstępy szczelinomierzem. Jeżeli jednak dźwigienka zaw...

Więcej »

Budownictwo wczoraj i dzis : AD Round Up: Architektura religijna Część II

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podają siłę pociągową na haku i wtedy zmuszeni jesteśmy ją wyliczyć. W każdym silniku rozróżnia się trzy rodzaje siły pociągowej, a mianowicie: 1) P - siłę pociągową indykowaną, powstającą w cylindrze silnika, 2) P- styczną siłę pociągową, która jest zaczepiona na obwodzie kół napędowych pojazdu ciągnącego, 3) P - Siłę pociąg...

Więcej »
http://www.przydomowa-oczyszczalnia.info.pl 751#a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer ,