man otomoto

Ciśnienie sprężania

Ciśnienie sprężania w różnych silnikach ma różne wartości, zależnie od stopnia sprężania. Przeprowadzający pomiar powinien znać dane fabryczne, z którymi można następnie porównać uzyskane wyniki. W razie braku danych fabrycznych można, znając stopień sprężania w nowym silniku, posługiwać się do obliczenia ciśnienia sprężania pspr, przybliżonym wzorem, uzyskanym doświadczalnie: pspr            0,125 (MPa) -1,25 (kG/cm2) gdzie e — stopień sprężania Jako dopuszczalną różnicę ciśnień w poszczególnych cylindrach przyjmuje si...

Więcej »

Do zagadnien najwazniejszych w gospodarce drogowej mozna zaliczyc:

Do zagadnień najważniejszych w gospodarce drogowej można zaliczyć: 1) unowocześnienie istniejącej sieci drogowej, polegające na dostosowaniu sieci do właściwości i natężenia przewidzianego na niej ruchu techniczna rekonstrukcja nawierzchni drogowych, dopasowanie warunków technicznych istniejącej trasy do wymagań bezpieczeństwa ruchu samochodowego 2) rozbudowę sieci drogowej przez budowę nowych, gospodarczo potrzebnych tras drogowych zagęszczenie sieci drogowej na terenach pozbawionych komunikacji drogowej i kolejowej bądź tam, gdzie sieć istniejących dróg i kolei jes...

Więcej »

Toureg

Z testów wynika, że nowy toureg mimo tego, iż jest naszpikowany nowoczesnymi rozwiązaniami i napędem 4x4 to i tak znacznie gorzej radzi sobie z wypadem w teren niż jego poprzednik. Nowy samochód wcale nie jest gorszy od poprzednika, jest to bardzo dobre i solidne auto jednak inaczej skonfigurowane. Konstruktorzy z VW doszli do wniosku, że posiadacze tego auta tak naprawdę rzadko wyjeżdżają na prawdziwe bezdroża głównie poruszając się podłogach asfaltowych. Dlatego też auto jest wyposażone w napęd 4x4 ale bez blokady tylnego mechanizmu oraz innych patentów przeznaczonych ...

Więcej »

Medycyna dzikiej przyrody: zarządzanie dzikimi zagrożeniami i katastrofy środowiskowe

Pasek klinowy napędu alternatora i pompy cieczy chłodzącej powinien mieć naciąg zapewniający właściwe działanie (nie może się ślizgać). Naciąg paska sprawdza się naciskając go palcem; ugięcie pod naciskiem z siłą ok. 100 N (10 kG) powinno wynosić 10 mm. W celu wyregulowania naciągu paska należy zluzować nakrętki mocujące alternator i odchylić alternator w kierunku od silnika. Następnie całkowicie dokręcić nakrętki. Należy pamiętać, że zbyt duży naciąg może spowodować nadmierne obciążenie łożysk alternatora i pompy cieczy chłodzącej. Spra...

Więcej »
http://www.dobryproktolog.pl 751#a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer ,