sprawdzanie pojazdów

Kontrola poziomu i wymiana oleju w skrzynce biegów i tylnym moście

Poziom oleju w obudowach skrzynki biegów i tylnego mostu należy sprawdzać co 5 tys. km przebiegu samochodu oraz zawsze po zauwazeniu wycieków z tych zespołów. Poziom oleju w obu wymienionych zespołach powinien sięgać dolnej krawędzi otworów wlewowych. Sprawdza się go po wykręceniu odpowiednich śrub w obudowach skrzynki biegów i tylnego mostu. [patrz też: alphabet otomoto, alphabet otomoto dostawcze, alphabet otomoto poleasingowe ] Wymiana oleju jest konieczna co 20 tys. km lub co 12 miesięcy (w zależności od tego, który warunek zostanie wc...

Więcej »

Toyota na wodór

Zaczynają się pojawiać auta z napędem wodorowym. Już nawet w niektórych krajach uruchamia się stacje tankowania tym paliwem. Auto zasilane wodorem działa na dość prostej zasadzie. Znajduje się w nim silnik na prąd który z kolei jest wytwarzany z wodoru. Jedno tankowanie pozwala w chwili obecnej na przejechanie 500km. Największą zaletą w porównaniu z napędem elektrycznym jest to że wyeliminowano długie tankowanie bo zamiast kilku godzinnego ładowania baterii wystarczy kilku minutowe tankowanie zbiornika z wodorem. Auto uruchamia się normal...

Więcej »

Obsługa układu smarowania

Obsługa układu smarowania polega na sprawdzaniu stanu ilościowego i smarowania jakościowego oleju, dolewaniu oleju, okresowej wymianie oleju oraz czyszczeniu filtrów, wymianie wkładów filtrujących lub „wymianie bocznikowych filtrów. Poziom oleju należy sprawdzać przy nie pracującym silniku codziennie przed wyjazdem w drogę. Poziom oleju powinien utrzymywać się między dolnym a górnym znakiem na miarce poziomu oleju. Ilość oleju należy uzupełnić natychmiast po zauważeniu, że poziom jego obniżył się do znaku „O” lub „min”....

Więcej »

Niedobory białek hamujących krzepnięcie i fibrynolitycznych u pacjentów ambulatoryjnych z zakrzepicą żył głębokich ad

Jeżeli podczas kontroli grubości okładzin ciernych hamulców tylnych stwierdzi się, że jest ona mniejsza niż I .5...2,0 mm, to trzeba wymienić szczęki hamulcowe. W tym celu należy: unieść tył samochodu i zdjąć koło, zdjąć bęben hamulcowy, odłączyć koniec cięgna hamulca awaryjnego od dźwigni mechanizmu rozpierania szczęk, wyjąć zawleczkę i naciskając na sworzeń mocujacy zdjąć dźwignię mechanizmu rozpierania szczęk. [podobne: deft autka, krotoski cichy używane, motoallegro osobowe ] odłączyć obie sprężyny ściskają...

Więcej »
http://www.maszynydobudowydrog.com.pl 751# , #auto kręci ale nie odpala , #automax sosnowiec , #art automobil , #a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren ,