licznik spalania

Regulacja odstępu styków przerywacza zapłonu

Co 60 000 km należy przeprowadzać czyszczenie pierścieni ślizgowych alternatora (suchą szmatka) oraz sprawdzić stan zużycia i styku szczotek. Jeżeli jest to konieczne, wymienić kompletną szczotkę ślizgową, osadzona w szczotkotrzymaczu. Pozostałe czynności związane z ewentualną naprawą alternatora należy zlecać wyspecjalizowanej stacji obsłu...

Więcej »

Sprawdzenie akumulatora

Jeżeli skok dźwigni hamulca awaryjnego jest nadmierny, oznacza to, że hamulec trzeba wyregulować. W celu wyregulowania hamulca należy: — od położenia spoczynkowego pociągnąć dźwignie hamulca awaryjnego do góry (3 lub 4 ząbki), — za pomocą nakrętki (po zluzowaniu przeciwnakrętki naciągnąć dokładnie cięgno), — wykonał ok. 10 n...

Więcej »

Przeglądy okresowe

Dodatkowo co 10 000 km lub co 6 miesięcy 1. Sprawdzić i w razie potrzeby dokręcić połączenia wału napędowego.

  1. Sprawdzić stan połączeń układu kierowniczego.
  2. Sprawdzić stan zwrotnic kół.
  3. Nasmarować cięgna hamulca awaryjnego.
  4. Sprawdzić zamocowanie i szczelność amortyzatorów.<...

    Więcej »

W celu wyeliminowania strat, które powstana na skutek sprezystego odksztalcenia konstrukcji, nalezy zastosowac odpowiednie zwiekszenie sily montazowej w kablach

Jeżeli po zaciągnięciu hamulca awaryjnego efekt hamowania jest niezadowalający, to należy wyregulować czynną długość cięgieł hamulca awaryjnego. Regulacja polega na odpowiednim wkręceniu lub wykręceniu śruby regulacyjnej. Obsługa akumulatora Kontrolę poziomu elektrolitu oraz sprawdzenie czystości połączeń końcówek biegunowych akumul...

Więcej »
http://www.nabudowie.org.pl 751#mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity ,