121 mazda

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podaja sile pociagowa na haku i wtedy zmuszeni jestesmy ja wyliczyc

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podają siłę pociągową na haku i wtedy zmuszeni jesteśmy ją wyliczyć. W każdym silniku rozróżnia się trzy rodzaje siły pociągowej, a mianowicie: 1) P - siłę pociągową indykowaną, powstającą w cylindrze silnika, 2) P- styczną siłę pociągową, która jest zaczepiona na obwodzie kół napędowych pojazdu ciągnącego, 3) P - Siłę pociągową na haku. Pomiędzy wartościami tych sił zachodzi następująca zależność: Pi>Po>P Wartość P; w kG można obliczyć ze wzoru: p = 75•3600•Nu = 270 Nu Nu - moc użyteczna maszyny w KM...

Więcej »

Zakup samochodu

Zakup samochodu powinien być zawsze bardzo dokładnie przemyślany. Niestety sporo osób podejmuje tę decyzję z chwili na chwilę. Oczywiście, jeżeli kogoś stać na to, by pójść do salonu i po prostu kupić sobie nowy model auta, to raczej nie rozczaruje się swoim wyborem. Nowe auta rzadko kiedy sprawiają właścicielom masę problemów. Na pewno będą one mniej podatne na usterki, aniżeli używane egzemplarze. Niestety, często spontaniczne decyzje o zakupie auta, dotyczą modeli używanych. Jadąc do jakiegokolwiek komisu samochodowego,...

Więcej »

Serwisowanie klimatyzacji

Za chwilę będziemy mieli lato, czas pomyśleć o naszej klimatyzacji. Niestety cały czas wielu kierowców nie widzi potrzeby serwisowania klimatyzacji. Takie podejście znacznie skraca jej żywotność. A przecież jej przegląd z uzupełnianiem ewentualnych ubytków to koszt od 100 do 200 PLN. Jeśli nie dbaliśmy o klimatyzację od lat to może się wydawać że będziemy musieli na nią wydać nawet kilka tysięcy złotych. Pamiętajmy też że nawet w szczelnym układzie może ubyć w ciągu roku nawet 10% czynnika chłodzącego. Po prostu przenika on przez materiały z których wykonane...

Więcej »

Autologiczny przeszczep jako konsolidacja agresywnego chłoniaka nieziarniczego AD 5

Co 60000 km należy przeprowadzać czyszczenie pierścieni ślizgowych alternatora (suchą szmatką) oraz sprawdzić stan zużycia i styku szczotek. Jeżeli jest to konieczne, wymienić kompletną szczotkę ślizgową, osadzoną w szczotkotrzymaczu. Pozostałe czynności związane z ewentualną naprawą alternatora należy zlecać wyspecjalizowanej stacji obsługi. Niesprawny elektroniczny regulator napięcia (wbudowany w alternator) również należy oddać do naprawy wyspecjalizowanej stacji obsługi. Obsługa okresowa co 30 000 km rozrusznika polega na kontroli stanu szczotek, ich przyleg...

Więcej »
http://www.zabudowabalkonow.info.pl 751#mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity ,