xbox one dirt rally

Kontrola zawieszenia i układu kierowniczego

Co 15000 km lub przy okazji przeglądu spodu samochodu należy sprawdzać stan gumowych osłon przegubów kulowych drążków kierowniczych i osłony gumowej zębatki przekładni kierowniczej. Jakiekolwiek zauważone ślady wycieku oleju wskazują na konieczność wymiany osłon na nowe (najlepiej powierzyć do wykonania w stacji obsługi). Regulacja położenia pe...

Więcej »

Kontrola zawieszenia układu kierowniczego

Podczas okresowych obsług technicznych należy: — sprawdzać stan i szczelność amortyzatorów; — sprawdzać stan zamocowań amortyzatorów oraz wahaczy; — sprawdzać stan przegubów kulowych drążków kierowniczych oraz gumowych mieszków ochronnych; — sprawdzać kąty ustawienia kół przednich; — sprawdzać i ewentualnie wyreg...

Więcej »

Dla kogo opony całoroczne?

Opony całoroczne są dość słabo promowane przez producentów ogumienia z wiadomych względów. Po prostu będą oni mieli większy zysk, jeśli każde auto będzie posiadało dwa komplety opon a nie tylko jeden. Mało tego, w wielu katalogach próżno szukać oferty na takie opony, są one po prostu ukrywane. Ale opony całoroczne są bardzo wygodnym rozwiązaniem...

Więcej »

Prewencja i reagowanie na pandemię - wnioski z grypy H1N1 z 2009 r ad 6

Poziom cieczy chłodzącej należy sprawdzać codziennie na nie pracującym silniku. Jeżeli w samochodzie nie ma zbiornika wyrównawczego, to poziom cieczy chłodzącej sprawdza się wzrokowo po odkręceniu korka wlewu chłodnicy. Jeżeli w samochodzie jest zbiornik wyrównawczy (wyposażenie dodatkowe), to poziom cieczy chłodzącej, widoczny przez przezroczyste śc...

Więcej »
http://www.szkolang.pl 751#skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice ,