PIC-518

Regulacja hamulca awaryjnego

Jeżeli po zaciągnięciu hamulca awaryjnego efekt hamowania jest niezadowalający, to należy wyregulować czynną długość cięgieł hamulca awaryjnego. Regulacja polega na odpowiednim wkręceniu lub wykręceniu śruby regulacyjnej. Obsługa akumulatora Kontrolę poziomu elektrolitu oraz sprawdzenie czystości połączeń końcówek biegunowych akumulatora z przewodami instrukcja obsługi zaleca co 5 tys. km. W lecie poziom elektrolitu należy kontrolować częściej — co około 2 tygodnie. Kontrolę należy wykonywać po co najmniej godzinnym postoju pojazdu, gdyż reakcja chemiczna w elektrolicie będzie mniej intensywna.

Wymiana filtru paliwa

Filtr paliwa zaleca się wymieniać co 15 000 km lub co 9 miesięcy, posługując się tym samym przyrządem, którym odkręca się filtr oleju. Podczas wymiany filtru paliwa w układzie z oddzielnym separatorem należy: odkręcić zużyty filtr paliwa, — napełnić wkład nowego filtru paliwem, — włożyć w rowek na czołowej powierzchni obudowy filtru pierścień uszczelniający o przekroju kołowym (0-ring) uprzednio posmarowany olejem napędowym, — dokręcić filtr paliwa 0 1/3 do 2/3 obrotu, — napełnić układ zasilania paliwem, poruszając ręczną pompką paliwa umieszczoną na separa...

Więcej »

Szybkosc tego rodzaju pojazdów jest mala na drogach o ruchu pojazdów szybkich wózki reczne przeszkadzaja

Szybkość tego rodzaju pojazdów jest mała na drogach o ruchu pojazdów szybkich wózki ręczne przeszkadzają, gdyż tarasują drogę i często są powodem katastrof oraz nieszczęśliwych wypadków. Ruch wózków ręcznych nie wydziela się na specjalne tory. Na drogach o bardzo ożywionym i różnorodnym ruchu, jak np. drogi podmiejskie, zazwyczaj wykonuje się specjalne jezdnie do ruchu dalekobieżnego i do ruchu lokalnego. Ruch wózków ręcznych umieszcza się na jezdni przeznaczonej do ruchu lokalnego. Jeźdźcy (konni), których cechą charakterystyczną jest szybkość większa niż pieszych, lecz znacznie mniejsza ni...

Więcej »

Dylatacja dopaminy w mysim modelu napadowej dyskinezy nieinsengenowej

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podają siłę pociągową na haku i wtedy zmuszeni jesteśmy ją wyliczyć. W każdym silniku rozróżnia się trzy rodzaje siły pociągowej, a mianowicie: 1) P - siłę pociągową indykowaną, powstającą w cylindrze silnika, 2) P- styczną siłę pociągową, która jest zaczepiona na obwodzie kół napędowych pojazdu ciągnącego, 3) P - Siłę pociągową na haku. Pomiędzy wartościami tych sił zachodzi następująca zależność: Pi>Po>P Wartość P; w kG można obliczyć ze wzoru: p = 75•3600•Nu = 270 Nu Nu - moc użyteczna maszyny w KM, V - szybkość ruchu w km/godz. Moc użyteczna ...

Więcej »
http://www.beton-architektoniczny.org.pl 751#skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice ,