grib otomoto

Zabezpieczenie podwozia

Zabezpieczenie przed korozją podwozia polega na nałożeniu (za pomocą pędzla lub natrysku) na oczyszczone z zanieczyszczeń i korozji powierzchnie specjalnego preparatu na osnowie bitumicznej. Zalecane jest stosowanie radzieckiego środka o symbolu BPM-I lub polskiego o nazwie Bitex (można także używać działających preparatów zachodnich, np. produkowanych przez firmę Valvoline). Gr...

Więcej »

Regulacja naciągu paska klinowego

Pasek klinowy napędu alternatora i pompy cieczy chłodzącej powinien mieć naciąg zapewniający właściwe działanie (nie może się ślizgać). Naciąg paska sprawdza się naciskając go palcem; ugięcie pod naciskiem z siłą ok. 100 N (10 kG) powinno wynosić 10 mm. W celu wyregulowania naciągu paska należy zluzować nakrętki mocujące alternator i odchylić alternator w kierunku od ...

Więcej »

Ile tracimy na samochodach cz2

Jeśli wybierzemy auto klasy wyższej to może ono stracić na wartości znacznie więcej i szybciej. W skrajnych sytuacjach może się okazać, że wynajęta limuzyna z szoferem będzie nas mniej kosztowała. Jako iż utrata wartości to spory procent jego wartości, trzeba o tym pomyśleć przy nabywaniu nowego auta. Jedne modele tracą szybciej i więcej inne trochę mniej. Obecnie najlepsz...

Więcej »

Szczotka rotacyjna do zgarniania tłucznia

Podczas okresowego przeglądu gaźnika (co 20 000 km) należy sprawdzić i ewentualnie wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej. W tym celu pokrywę gaźnika (wraz z uszczelką) trzeba ustawić. Regulacja biegu jałowego Regulacja biegu jałowego, ze względu na duży wpływ na zużycie paliwa oraz na skład spalin emitowanych do atmosfery, powinna być wykonywana prze...

Więcej »
http://www.terazbudujemy.edu.pl 751# , #auto kręci ale nie odpala , #automax sosnowiec , #art automobil , #a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren ,