caroutlet otomoto

Wymiana cieczy chłodzącej

Sprawdzenie poziomu cieczy chłodzącej w zbiorniku wyrównawczym zaleca się wykonywać co 500 km lub co tydzień. W razie potrzeby należy uzupełnić tak, aby poziom znajdował się 6...7 cm powyżej znaku MIN na zbiorniku. Przy bardzo rozgrzanym silniku poziom cieczy może się znacznie podnieść. Nie należy wtedy odkręcać korków chłodnicy i zbiornika wyrównawczego ze względu na niebezpieczeństwo poparzenia. Jeżeli poziom cieczy jest niewystarczający, należy go uzupełnić po ostygnięciu silnika, dolewając cieczy wyłącznie do zbi...

Więcej »

Obsługa świec zapłonowych

Podczas obsługi technicznej wykonywanej co 10000 km świece zapłonowe należy wykręcić, a następnie oczyścić elektrody z nagaru i przedmuchać strumieniem sprężonego powietrza. Świece o wypalonych elektrodach, o popękanym lub odłupanym izolatorze lub o uszkodzonej spoinie elektrody bocznej należy wymienić. Końcową czynnością jest ustawienie prawidłowej odległości między elektrodami świecy — odstęp ten najlepiej jest sprawdzić szczelinomierzem pręcikowym z fabrycznego wyposażenia samochodu. [patrz też: moto a...

Więcej »

Regulacja naciągu paska klinowego

Pasek klinowy napędu alternatora i pompy cieczy chłodzącej powinien mieć naciąg zapewniający właściwe działanie (nie może się ślizgać). Naciąg paska sprawdza się naciskając go palcem; ugięcie pod naciskiem z siłą ok. 100 N (10 kG) powinno wynosić 10 mm. W celu wyregulowania naciągu paska należy zluzować nakrętki mocujące alternator i odchylić alternator w kierunku od silnika. Następnie całkowicie dokręcić nakrętki. Należy pamiętać, że zbyt duży naciąg może spowodować nadmierne obciążenie łożysk a...

Więcej »

Multicenter Analiza mutacji glukocerebrozydazy w chorobie Parkinsona cd

Dodatkowo co 10 000 km lub co 6 miesięcy 1. Sprawdzić i w razie potrzeby dokręcić połączenia wału napędowego.

  1. Sprawdzić stan połączeń układu kierowniczego.
  2. Sprawdzić stan zwrotnic kół.
  3. Nasmarować cięgna hamulca awaryjnego.
  4. Sprawdzić zamocowanie i szczelność amortyzatorów.
  5. Sprawdzić stan tulei gumowych zawieszenia.
  6. Sprawdzić stan zamocowania łożysk kół przednich i tylnych.
  7. Przestawić kola wg odpowiedniej kolejności.
    Więcej »
http://www.nabudowie.edu.pl 751# , #auto kręci ale nie odpala , #automax sosnowiec , #art automobil , #a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren ,