Sukcesy kierowców Hondy Civic Type R

Calkowity opór ruchu wynosi

Całkowity opór ruchu wynosi. W = o (w + i + w) gdzie O oznacza ciężar lokomotywy w tonach oraz ciężar pociągu Op w tonach. Dla pokonania wyżej określonego oporu ruchu potrzebna siła pociągowa powinna wynosić: p O (w + i + WI) Po przekształceniu tego wzoru otrzymamy: Wz + i + w, Wzory te dotyczą oporów na wzniesieniu i na łuku, jeśli natomiast pociąg znajdzie się na prostej i na spadku, te wzór uprości się: p O (w-i) Jeżeli i będzie większe cd wz, to P przybierze znak ujemny, a zatem zajdzie konieczność hamowania, Dla zapewnienia bezpiec...

Więcej »

Sprawdzenie akumulatora

Jeżeli skok dźwigni hamulca awaryjnego jest nadmierny, oznacza to, że hamulec trzeba wyregulować. W celu wyregulowania hamulca należy: — od położenia spoczynkowego pociągnąć dźwignie hamulca awaryjnego do góry (3 lub 4 ząbki), — za pomocą nakrętki (po zluzowaniu przeciwnakrętki naciągnąć dokładnie cięgno), — wykonał ok. 10 naciśnięć na pedał hamulca (w celu skasowania luzów w układzie bębnów hamulców kół tylnych — samoregulacja). Po regulacji należy sprawdzić działanie hamulca; cięgno jest dobrze wyregulowane...

Więcej »

Ile tracimy na samochodach cz1

Gdy kupujemy nowe auto to przez pierwszych kilka lat utrata jego wartości jest znacznie większa niż wydatki na paliwo. Gdybyśmy rozważali tylko ten aspekt to auto nie jest za dobrą inwestycją.Już po wyjeździe z salonu tracimy od kilku do kilkunastu procent jego wartości. Strata ta powiększa się bardzo szybko w ciągu dwóch – trzech pierwszych lat. Poczujemy to przy ewentualnej odsprzedaży. Przez pierwszy rok auto może stracić nawet 1/3 swojej ceny, nie rzadko tez po trzech latach sprzedamy auto za połowę ceny zakupu. Jeśli zdecydujemy s...

Więcej »

Aerozolizowany iloprost w pierwotnym nadciśnieniu płucnym

Trakcja nie mechaniczna . Przy ruchu kolejki wąskotorowej o trakcji nie mechanicznej występują następujące opory: 1) Wz - opór zasadniczy na prostej w poziomie, na który ma wpływ konstrukcja osi i kół oraz toru, opór ten wyrażamy jako opór jednostkowy Wz w odniesieniu do jednej tony ciężaru pociągu 2) Wi - opór na wzniesieniach zależny w stosunku prostym od wielkości wzniesień i ciężaru pociągu w razie przejazdu kolejki w kierunku spadku opór ten przybiera wartość ujemną, a więc w pewnych okolicznościach (gdy ujemny opór s...

Więcej »
Sukcesy kierowców Hondy Civic Type R 751#jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice , #isuzu otomoto ,