Dolej do auta

Układ chłodzenia

Obsługa układu chłodzenia polega na: — sprawdzaniu poziomu cieczy chłodzącej i jej wymianie, — sprawdzaniu szczelności układu, — okresowym czyszczeniu chłodnicy, — sprawdzaniu działania termostatu, — regulacji naciągu paska napędu wentylatora, — specjalnym zabezpieczeniu w okresie zimowym. Poziom cieczy chłodzącej należy sprawdzać codziennie przed wyjazdem z garażu i w razie potrzeby ciecz uzupełniać w zbiorniku wyrównawczym, aby jej poziom sięgał zawsze powyżej znaku MIN. Nowoczesne silniki mają układy chłodzenia o obiegu zamkniętym, w których ciecz chłodzą...

Więcej »

Obsługa alternatora i regulatora napięcia

Co 50 tys. km należy suchą szmatką oczyścić pierścienie ślizgowe alternatora oraz sprawdzić stan szczotek. W nowszych modelach (od 1973 r.) szczotki są osadzone razem z regulatorem napięcia i jeśli zajdzie konieczność wymiany jednego z tych elementów, to należy wymienić cały zespół. Sprawdzanie regulatora napięcia należy powierzyć stacji obsługi. Kontrola rozrusznika Okresowa kontrola rozrusznika polega na sprawdzeniu czystości połączeń elektrycznych, stanu szczotek, ich przylegania do komutatora oraz czyszczeniu komutatora. Ponadto należy dokładnie oczyścić i nasmarować (olejem przek...

Więcej »

Audi A8 - nowa odsłona

Audi A8 w wersji luksusowej dołączyło do grona aut które walczą o nasze portfele, w tym samochodzie znajduje się wszystko co tylko producent ma w swej ofercie. Karoseria tego modelu wydaje się być mniejsza niż jest w rezultacie, w sumie jest ona podobna do modeli A4 ze względu na linię i kształt świateł. Samochód ten ma aż 5137 mm długości i 1949 mm szerokości. Tablica przyrządów ma ciekawy i elegancki design. Na desce znajduje się dużo przycisków i pokręteł jednak ich rozmieszczenie jest takie że intuicyjnie wybierzemy wszystko co jest nam w danej chwili potrzebne. Czyli czytelność kokpitu st...

Więcej »

gabinety hipnozy ad 5

Jeżeli skok dźwigni hamulca awaryjnego jest nadmierny, oznacza to, że hamulec trzeba wyregulować. W celu wyregulowania hamulca należy: — od położenia spoczynkowego pociągnąć dźwignię hamulca awaryjnego do góry (3 lub 4 ząbki), — za pomocą nakrętki umieszczonej pod dźwignią naciągnąć dokładnie cięgno, wykonać ok. 10 naciśnięć na pedał hamulca roboczego (w celu skasowania luzów w układzie bębnów hamulcowych kół tylnych — samoregulacja). Po regulacji należy sprawdzić działanie hamulca; cięgno jest dobrze wyregulowane, leżeli po zaciągnięciu dźwigni 0 3 lub 4 zęby segm...

Więcej »
Dolej do auta 751#jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice , #isuzu otomoto ,