Zespół NeoRaid w Baja Espana Aragon 2014

Sprawdzenie nacisku paska klinowego

Prawidłowy naciąg paska klinowego określâ jego ugięcie mierzone w połowie odległości między kołami alternatora i pompy cieczy chłodzącej. Ugięcie powinno wynosić około 10 mm pod naciskiem kciuka silą 100 . Naciąg paska klinowego należy sprawdzać codziennie, zwracając jednocześnie uwagę na stan paska (pęknięcia, rozwarstwienia itp. wady są niedopuszczalne). Sprawdzenie i wymiana oleju oraz filtru oleju Poziom oleju należy sprawdzać codziennie w samochodzie stojącym na płaskiej poziomej nawierzchni przy nie ...

Więcej »

Do zagadnien najwazniejszych w gospodarce drogowej mozna zaliczyc:

Do zagadnień najważniejszych w gospodarce drogowej można zaliczyć: 1) unowocześnienie istniejącej sieci drogowej, polegające na dostosowaniu sieci do właściwości i natężenia przewidzianego na niej ruchu techniczna rekonstrukcja nawierzchni drogowych, dopasowanie warunków technicznych istniejącej trasy do wymagań bezpieczeństwa ruchu samochodowego 2) rozbudowę sieci drogowej przez budowę nowych, gospodarczo potrzebnych tras drogowych zagęszczenie sieci drogowej na terenach pozbawionych komunikacji drogowej i kolejowej b...

Więcej »

Wagony kolejki waskotorowej

Wagony kolejki wąskotorowej . Wśród stosowanych wagonów kolejki wąskotorowej rozróżniamy: a) wywrotki kolebowe ze stalowym pojemnikiem, b) wagony skrzyniowe samowyładowcze, c) wagony o stałych skrzyniach z otwieranymi bocznymi ścianami, d) wagony platformy. Wywrotki kolebowe. Najbardziej rozpowszechnione w transporcie szynowym wąskotorowym są wywrotki kolebowe. Służą one do przewozu sypkich materiałów, jak kruszywo, ziemia, oraz plastycznych, jak masy betonowe lub bitumiczne. Wywrotki kolebowe mogą być stosow...

Więcej »

Komfortowa opieka dla pacjentów umierających w szpitalu ad

Całkowity opór ruchu wynosi. W = o (w + i + w) gdzie O oznacza ciężar lokomotywy w tonach oraz ciężar pociągu Op w tonach. Dla pokonania wyżej określonego oporu ruchu potrzebna siła pociągowa powinna wynosić: p O (w + i + WI) Po przekształceniu tego wzoru otrzymamy: Wz + i + w, Wzory te dotyczą oporów na wzniesieniu i na łuku, jeśli natomiast pociąg znajdzie się na prostej i na spadku, te wzór uprości się: p O (w-i) Jeżeli i będzie większe cd wz, to P przybierze znak ujemny, a zatem zajdzie konieczność hamowania...

Więcej »
Zespół NeoRaid w Baja Espana Aragon 2014 751#jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice , #isuzu otomoto ,