PIC-668

Obsługa nadwozia

Obsługa nadwozia polega na okresowym smarowaniu zamków i zawiasów, myciu i konserwacji oraz okresowym zabezpieczaniu jego elementów przed korozją. Mycie nadwozia oraz konserwacja i polerowanie powłoki lakierowej przedłużają trwałość powłoki lakierowej. Nadwozie należy chronić przed zalaniem olejem, paliwem lub elektrolitem. W przypadku zalania należy natychmiast usunąć wymienione ciecze z nadwozia. [przypisy: motoallegro, toyota używane z gwarancją, renault salon warszawa ] Nie należy myć nadwozia na powietrzu w temperaturze poniżej 0O C. Mycie nadwozia powinno odbywać się w miejscu oc...

Więcej »

Trudne warunki eksploatacji

Dodatkowo co 40 000 km lub co 2 lata należy:

  1. Wymienić wkład filtru powietrza. 2. Dokręcić śruby głowicy odpowiednim momentem w odpowiedniej kolejności.
  2. Wyregulować luz zaworów (na zimno).
  3. Wymienić olej w skrzynce biegów.
  4. Wymienić olej w tylnym moście.
  5. Wymienić płyn hamulcowy.
  6. Wymienić smar w łożyskach kół.
Dodatkowo co 80 000 km lub co 4 lata należy wymienić pasek zębaty rozrządu. Obsługa w trudnych warunkach eksploatacji w przypadku eksploatacji samochodu w trudnych warunkach niektóre czynności obsługowe nal...

Więcej »

Toureg

Z testów wynika, że nowy toureg mimo tego, iż jest naszpikowany nowoczesnymi rozwiązaniami i napędem 4x4 to i tak znacznie gorzej radzi sobie z wypadem w teren niż jego poprzednik. Nowy samochód wcale nie jest gorszy od poprzednika, jest to bardzo dobre i solidne auto jednak inaczej skonfigurowane. Konstruktorzy z VW doszli do wniosku, że posiadacze tego auta tak naprawdę rzadko wyjeżdżają na prawdziwe bezdroża głównie poruszając się podłogach asfaltowych. Dlatego też auto jest wyposażone w napęd 4x4 ale bez blokady tylnego mechanizmu oraz innych patentów przeznaczonych do jazdy po bezdrożach. Dzięki ...

Więcej »

Lenalidomid plus Deksametazon w przypadku mnogiego szpiczaka mnogiego wysokiego ryzyka AD 3

Kontrolę oraz ewentualną regulację luzów zaworów zaleca się przeprowadzać co 20 tys. km. Regulację należy wykonywać przy tzw. zimnym silniku, czyli po 3...4 h jego postoju w temperaturze otoczenia (1 5...200 C). Wówczas luzy powinny wynosić: 0,10 mm dla zaworów ssących i 0,30 mm dla zaworów wydechowych. Dopuszcza się także możliwość regulacji przy tzw. gorącym silniku, a więc po krótkim postoju silnika i wówczas luzy powinny wynosić: 0,1 5 mm dla zaworów ssących i 0,35 mm dla zaworów wydechowych. Przed rozpoczęciem regulacji należy wykonać następujące czynności: ...

Więcej »
751#kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice , #isuzu otomoto , #r design volvo v40 ,