PIC-680

Regulacja skoku jałowego pedału sprzęgła

Co 1 0 000 km przebiegu samochodu należy sprawdzić i ewentualnie wyregulować skok jałowy peda10 sprzęgła, który powinien wynosić 25...35 mm. W celu wyregulowania skoku jałowego pedału sprzęgła należy: — poluzować przeciwnakrętkę,  wyregulować nakrętką regulacyjną czynną długość popychycza tak, aby swobodny skok widełek wyłączających sprzęgło wynosił 4...5 mm, — dokręcić przeciwnakrętkę. Takie ustawienie widełek wyłączających powinno zapewnić skok jałowy sprzęgła 25...35 mm. [przypisy: deft autka, krotoski cichy używane, motoallegro osobowe ] Sprawdzenie...

Więcej »

Obsługa układu smarowania

Obsługa układu smarowania polega na sprawdzaniu stanu ilościowego i smarowania jakościowego oleju, dolewaniu oleju, okresowej wymianie oleju oraz czyszczeniu filtrów, wymianie wkładów filtrujących lub „wymianie bocznikowych filtrów. Poziom oleju należy sprawdzać przy nie pracującym silniku codziennie przed wyjazdem w drogę. Poziom oleju powinien utrzymywać się między dolnym a górnym znakiem na miarce poziomu oleju. Ilość oleju należy uzupełnić natychmiast po zauważeniu, że poziom jego obniżył się do znaku „O” lub „min”. [podobne: motoallegro, toyota używane z gwarancją, renault salo...

Więcej »

Toyota na wodór

Zaczynają się pojawiać auta z napędem wodorowym. Już nawet w niektórych krajach uruchamia się stacje tankowania tym paliwem. Auto zasilane wodorem działa na dość prostej zasadzie. Znajduje się w nim silnik na prąd który z kolei jest wytwarzany z wodoru. Jedno tankowanie pozwala w chwili obecnej na przejechanie 500km. Największą zaletą w porównaniu z napędem elektrycznym jest to że wyeliminowano długie tankowanie bo zamiast kilku godzinnego ładowania baterii wystarczy kilku minutowe tankowanie zbiornika z wodorem. Auto uruchamia się normalnie i nie widać specjalnych różnic. Trzeba tylko wziąć nieco ...

Więcej »

Stopien nasaczenia

Trakcja nie mechaniczna . Przy ruchu kolejki wąskotorowej o trakcji nie mechanicznej występują następujące opory: 1) Wz - opór zasadniczy na prostej w poziomie, na który ma wpływ konstrukcja osi i kół oraz toru, opór ten wyrażamy jako opór jednostkowy Wz w odniesieniu do jednej tony ciężaru pociągu 2) Wi - opór na wzniesieniach zależny w stosunku prostym od wielkości wzniesień i ciężaru pociągu w razie przejazdu kolejki w kierunku spadku opór ten przybiera wartość ujemną, a więc w pewnych okolicznościach (gdy ujemny opór spadku będzie większy od sumy pozostałych oporów) zajdzie ...

Więcej »
751#mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice , #isuzu otomoto , #r design volvo v40 , #otomoto rypin ,