jeep compass otomoto

Ciśnienie sprężania

Ciśnienie sprężania w różnych silnikach ma różne wartości, zależnie od stopnia sprężania. Przeprowadzający pomiar powinien znać dane fabryczne, z którymi można następnie porównać uzyskane wyniki. W razie braku danych fabrycznych można, znając stopień sprężania w nowym silniku, posługiwać się do obliczenia ciśnienia sprężania pspr, przybliżonym wzorem, uzyskanym doświadczalnie: pspr            0,125 (MPa) -1,25 (kG/cm2) gdzie e — stopień sprężania Jako dopuszczalną różnicę ciśnień w poszczególnych cylindrach przyjmuje się zwykle 0,1 MP...

Więcej »

Wypalone elektrody

Jeżeli na izolatorze świecy są ślady nadtopienia (perełki), a elektrody są wypalone, świadczy to o przegrzaniu świecy. Przyczyny mogą być następujące: — zbyt wysokie ciśnienie w cylindrze pod koniec suwu sprężania, zanieczyszczenie komory sprężania nagarem, uszkodzenie uszczelki podgłowicowej, niedostateczne chłodzenie, zanieczyszczenie tłumika wydechu, stosowanie paliwa o zbyt niskiej liczbie oktanowej; [hasła pokrewne: układ smarowania silnika, motoallegro samochody osobowe, podnośniki samochodowe ] — za mała przepustowość głównej dyszy paliwa, za duży wolny przelot gardzi...

Więcej »

Plan obsług technicznych 1

Obsługa co 5000 km obejmuje następujące czynności. Do wykonania we własnym zakresie

  1. Sprawdzenie ciśnienia w ogumieniu i ewentualnie uzupełnienie kierując się zaleceniami zawartymi w tablicy „Ciśnienie w ogumieniu”.
  2. Sprawdzenie działania sprzęgła (czy nie ma poślizgu tarczy sprzęgła).
  3. Sprawdzenie działania hamulca awaryjnego; ewentualnie wyregulowanie.
  4. Kontrola funkcjonowania skrzynki biegów (dotyczy przede wszystkim skrzynki automatycznej). 5. Sprawdzenie działania instalacji oświetleniowej, sygnalizacyjnej oraz poprawności pracy wycie...

    Więcej »

Wielkosc wspólczynnika poczatkowego rozcienczenia

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podają siłę pociągową na haku i wtedy zmuszeni jesteśmy ją wyliczyć. W każdym silniku rozróżnia się trzy rodzaje siły pociągowej, a mianowicie: 1) P - siłę pociągową indykowaną, powstającą w cylindrze silnika, 2) P- styczną siłę pociągową, która jest zaczepiona na obwodzie kół napędowych pojazdu ciągnącego, 3) P - Siłę pociągową na haku. Pomiędzy wartościami tych sił zachodzi następująca zależność: Pi>Po>P Wartość P; w kG można obliczyć ze wzoru: p = 75•3600•Nu = 270 Nu Nu - moc użyteczna maszyny w KM, V - szybkoś...

Więcej »
http://www.mojabudowa.edu.pl 751# , #auto kręci ale nie odpala , #automax sosnowiec , #art automobil , #a5 audi 2014 , #mazda rx 5 2012 , #skuter włoskie , #jeep compass otomoto , #kontrolka mazda 3 , #mp4 12c mclaren ,