PIC-725

Obsługa układu smarowania

Obsługa układu smarowania polega na sprawdzaniu stanu ilościowego i smarowania jakościowego oleju, dolewaniu oleju, okresowej wymianie oleju oraz czyszczeniu filtrów, wymianie wkładów filtrujących lub „wymianie bocznikowych filtrów. Poziom oleju należy sprawdzać przy nie pracującym silniku codziennie przed wyjazdem w drogę. Poziom oleju powinien utrzymywać się między dolnym a górnym znakiem na miarce poziomu oleju. Ilość oleju należy uzupełnić natychmiast po zauważeniu, że poziom jego obniżył się do znaku „O” lub „min”. [podobne: motoallegro, toyota używane z gwarancją, renault...

Więcej »

Obecnosc pieszych na jezdni drogowej jest w wysokim stopniu niepozadana

Obecność pieszych na jezdni drogowej jest w wysokim stopniu niepożądana, gdyż ruch pieszych odmienny od ruchu zasadniczego, jakim jest ruch szybkich samochodów, poważnie zagraża bezpieczeństwu ruchu w ogóle. Wysokość skrajni dla pieszych na specjalnie dla nich przeznaczonych pasach ruchu (chodnikach) wynosi co najmniej 2,0 -7- 2,4 m, a szerokość dla każdego pasa ruchu (1 człowiek) - 0,80 m. Krawędź pasa ruchu pieszego powinna być oddalona od granicy jezdni drogowej o 0,50 m. W wyjątkowych przypadkach przewidywać można szerokość pasa ruchu pieszych w dwóch kierunkach 1,50 m (w przypadku ogranic...

Więcej »

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podaja sile pociagowa na haku i wtedy zmuszeni jestesmy ja wyliczyc

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podają siłę pociągową na haku i wtedy zmuszeni jesteśmy ją wyliczyć. W każdym silniku rozróżnia się trzy rodzaje siły pociągowej, a mianowicie: 1) P - siłę pociągową indykowaną, powstającą w cylindrze silnika, 2) P- styczną siłę pociągową, która jest zaczepiona na obwodzie kół napędowych pojazdu ciągnącego, 3) P - Siłę pociągową na haku. Pomiędzy wartościami tych sił zachodzi następująca zależność: Pi>Po>P Wartość P; w kG można obliczyć ze wzoru: p = 75•3600•Nu = 270 Nu Nu - moc użyteczna maszyny w KM, V - szybkość ruchu w k...

Więcej »

Od czasu oddzielenia nasady uplynelo wiecej niz 6 tygodni

Jeżeli skok dźwigni hamulca awaryjnego jest nadmierny, oznacza to, że hamulec trzeba wyregulować. W celu wyregulowania hamulca należy: — od położenia spoczynkowego pociągnąć dźwignię hamulca awaryjnego do góry (3 lub 4 ząbki), — za pomocą nakrętki umieszczonej pod dźwignią naciągnąć dokładnie cięgno, wykonać ok. 10 naciśnięć na pedał hamulca roboczego (w celu skasowania luzów w układzie bębnów hamulcowych kół tylnych — samoregulacja). Po regulacji należy sprawdzić działanie hamulca; cięgno jest dobrze wyregulowane, leżeli po zaciągnięciu dźwigni 0 3 lub 4 zęby se...

Więcej »
751#mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice , #isuzu otomoto , #r design volvo v40 , #otomoto rypin ,