PIC-732

Regulacja hamulca awaryjnego

Jeżeli skok dźwigni hamulca awaryjnego jest nadmierny, oznacza to, że hamulec trzeba wyregulować. W celu wyregulowania hamulca należy: — od położenia spoczynkowego pociągnąć dźwignię hamulca awaryjnego do góry (3 lub 4 ząbki), — za pomocą nakrętki umieszczonej pod dźwignią naciągnąć dokładnie cięgno, wykonać ok. 10 naciśnięć na pedał hamulca roboczego (w celu skasowania luzów w układzie bębnów ham...

Więcej »

Regulacja hamulca awaryjnego

Kolejność czynności podczas regulacji hamulca awaryjnego jest następująca: — zwolnić dźwignię hamulca awaryjnego i podnieść tył samochodu, — poluzować przeciwnakrętkę urządzenia regulacyjnego, — wkręcać nakrętkę regulacyjną tak, aby koła tylne zostały zahamowane i nie dały się obracać rę kami, — odkręcić nakrętkę regulacyjną tak, aby pełne zahamowanie kół tylnych występowało po zaci...

Więcej »

Regulacja naciągu paska klinowego napędu pompy cieczy chłodzącej

Prawidłowy naciąg paska klinowego ma bezpośredni wpływ na właściwe warunki pracy silnika (jego temperaturę). Prawidłowo naciągnięty pasek pod naciskiem kciuka w połowie odległości między kołami pasowymi powinien ugiąć się 0 10...15 mm. napędu pompy cieczy chłodzącej Większa wartość ugięcia wskazuje na zbyt mały naciąg paska i możliwość jego poślizgu, który przyspiesza zużycie paska oraz powoduje...

Więcej »

Materialy scierne sa stosowane do szlifowania

Katalogi fabryczne lokomotyw nie zawsze podają siłę pociągową na haku i wtedy zmuszeni jesteśmy ją wyliczyć. W każdym silniku rozróżnia się trzy rodzaje siły pociągowej, a mianowicie: 1) P - siłę pociągową indykowaną, powstającą w cylindrze silnika, 2) P- styczną siłę pociągową, która jest zaczepiona na obwodzie kół napędowych pojazdu ciągnącego, 3) P - Siłę pociągową na haku. Pomiędzy wartościami t...

Więcej »
751#mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice , #isuzu otomoto , #r design volvo v40 , #otomoto rypin ,