PIC-740

Regulacja hamulca awaryjnego

Jeżeli skok dźwigni hamulca awaryjnego jest nadmierny, oznacza to, że hamulec trzeba wyregulować. W celu wyregulowania hamulca należy: — od położenia spoczynkowego pociągnąć dźwignię hamulca awaryjnego do góry (3 lub 4 ząbki), — za pomocą nakrętki umieszczonej pod dźwignią naciągnąć dokładnie cięgno, wykonać ok. 10 naciśnięć na pedał hamulca robocz...

Więcej »

Wymiana paska zębatego napędu rozrządu

Kontrolę stanu paska zębatego napędu rozrządu należy przeprowadzać co 45 000 km. Bez względu na Stan paska należy go wymieniać po 60 000 km. W celu wymiany paska należy wykonać następujące czynności:

  • wykręcić świece zapłonowe; wymontować osłonę paska napędu rozrządu;
  • zluzować nakrętki mocujące altemator i odchylić alternato...

    Więcej »

Mazda CX-3

Jest to najmniejszy z suv-ów jakie są produkowane przez ten koncern. Takie właśnie auta są bardzo popularne, szczególnie dziś, gdy i do nas doszła na nie moda. Nie jest też na rynku za dużo aut tego typu, dlatego tez model CX-3 jest bardzo popularny. Auto to ma długość 428 cm, technicznie jest podobne do mazdy 2. Środek jest bardzo przestronny, dobrze uformowany i wygodny...

Więcej »

Zasada koncentracji

Pasek klinowy napędu alternatora i pompy cieczy chłodzącej powinien mieć naciąg zapewniający właściwe działanie (nie może się ślizgać). Naciąg paska sprawdza się naciskając go palcem; ugięcie pod naciskiem z siłą ok. 100 N (10 kG) powinno wynosić 10 mm. W celu wyregulowania naciągu paska należy zluzować nakrętki mocujące alternator i odchylić alternator w kier...

Więcej »
751#mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice , #isuzu otomoto , #r design volvo v40 , #otomoto rypin ,