PIC-746

Ocena stanu technicznego

Dokładne określenie stanu technicznego samochodu bez odpowiednich przyrządów i urządzeń, którymi dysponuje stacja obsługi, jest niemal niemożliwe. Niemniej jednak użytkownik może sprawdzić najbardziej istotne elementy i zespoły podczas postoju samochodu, jak i podczas jazdy próbnej, na podstawie niżej zamieszczonych wskazówek. Nadwozie Stan nadwozia jest rzeczą bardzo istotną, gdyż wszelkie prace blacharskie i lakiernicze są bardzo drogie, a samo nadwozie jest najdroższym zespołem samochodu. Sprawdzając stopień skorodowania blach...

Więcej »

Obsługa alternatora i regulatora napięcia

Co 50 tys. km należy suchą szmatką oczyścić pierścienie ślizgowe alternatora oraz sprawdzić stan szczotek. W nowszych modelach (od 1973 r.) szczotki są osadzone razem z regulatorem napięcia i jeśli zajdzie konieczność wymiany jednego z tych elementów, to należy wymienić cały zespół. Sprawdzanie regulatora napięcia należy powierzyć stacji obsługi. Kontrola rozrusznika Okresowa kontrola rozrusznika polega na sprawdzeniu czystości połączeń elektrycznych, stanu szczotek, ich przylegania do komutatora oraz czyszczeniu komutatora. P...

Więcej »

Srodkami przewozowymi w transporcie samochodowym sa samochody, ciagniki i przyczepy

Środkami przewozowymi w transporcie samochodowym są samochody, ciągniki i przyczepy. Drogami komunikacyjnymi dla taboru samochodowego mogą być drogi specjalne, zbudowane lub przystosowane do transportu samochodowego oraz drogi gruntowe. Do środków zaplecza technicznego, zabezpieczającego normalną pracę taboru samochodowego należą garaże lub urządzone miejsca postoju, warsztaty naprawcze, stacje obsługi, stacje materiałów pędnych i magazyny techniczne. b. Klasyfikacja taboru samochodowego Do taboru samochodowego przeznaczonego do przewozów...

Więcej »

Leczenie poekspozycyjne za pomocą Doksycykliny w zapobieganiu gorączce powracającej do kleszcza ad

Szerokość obręczy koła zależy od ogólnego ciężaru wozu. Im szersza jest obręcz, tym mniejszy nacisk uzyskuje się na 1 cm2 nawierzchni drogi. Przy normalnych wozach o pełnym ładunku nacisk jednostkowy waha się od 90 do 125 kG na 1 cm szerokości obręczy koła. Nie powinien on przekraczać 150 kG na 1 cm szerokości obręczy . Zbyt wąskie obręcze stalowe wcinają się w nawierzchnię, zwiększają opór tarcia potoczystego i wymagają zastosowania do poruszania wozu większej siły pociągowej. Normalna szerokość obręczy kół wo...

Więcej »
751#mp4 12c mclaren , #bmw x3 nowy , #otomoto autolaweta , #honda nc 750 x cena , #otomoto lancer , #yamaha 125 tricity , #pietrzak świętochłowice , #isuzu otomoto , #r design volvo v40 , #otomoto rypin ,