Zabezpieczenie podwozia

Zabezpieczenie przed korozją podwozia polega na nałożeniu (za pomocą pędzla lub natrysku) na oczyszczone z zanieczyszczeń i korozji powierzchnie specjalnego preparatu na osnowie bitumicznej. Zalecane jest stosowanie radzieckiego środka o symbolu BPM-I lub polskiego o nazwie Bitex (można także używać działających preparatów zachodnich, np. produkowanych przez firmę Valvoline). Grubość nakładane...

UZYTKOWNICY DRÓG I POJAZDY DROGOWE

UŻYTKOWNICY DRÓG I POJAZDY DROGOWE . 1. PIESI, WÓZKI RĘCZNE I JEŹDŹCY Drogi, jako pasy powierzchni ziemi przeznaczone do poruszania się po nich, są z zasady publiczne, tj. przeznaczone do użytku wszystkich bez ograniczenia. Ruch drogowy z chwilą pojawienia się szybkich pojazdów samochodowych wymagał odpowiedniego uregulowania ze względu na jego bezpieczeństwo. Dlatego też, nie neguj...

Regulacja naciągu paska klinowego

Pasek klinowy napędu alternatora i pompy cieczy chłodzącej powinien mieć naciąg zapewniający właściwe działanie (nie może się ślizgać). Naciąg paska sprawdza się naciskając go palcem; ugięcie pod naciskiem z siłą ok. 100 N (10 kG) powinno wynosić 10 mm. W celu wyregulowania naciągu paska należy zluzować nakrętki mocujące alternator i odchylić alternator w kierunku od silnika. Następni...

Sprawdzenie ogumienia

Co 500 km zaleca się sprawdzenie ciśnienia w ogumieniu łącznie z kołem zapasowym.. Ciśnienie należy sprawdzać wyłącznie w zimnym ogumieniu. Niewłaściwe ciśnienie jest powodem nadmiernego i nierównomiernego zużycia opon. Co 5000 km zaleca się sprawdzenie stanu zużycia każdej opony. Kontrola stanu zużycia opony polega na sprawdzeniu bieżnika, którego minimalna dopuszczalna grubość wynosi...

Najnowsze zdjęcia w galerii motoinfosik:

303#adrol otomoto , #alphabet otomoto pl , #ambit dobrzyniewo otomoto , #audi centrum otomoto , #audi gdańsk otomoto , #audi katowice otomoto , #audi krańcowa otomoto , #aukcje otomoto , #auta krajowe otomoto , #auta z niemiec otomoto ,