Naprawa samochodu

Add comments

Oprócz fabrycznego kompletu narzędzi trzeba mieć dodatkowo co najmniej: klucz rozsuwalny, klucz do luzowania prądnicy lub alternatora w celu wymiany paska klinowego, szczypce płaskie, młotek 0,5 kg, pilniczek do czyszczenia styków przerywacza, szczelinomierze do styków przerywacza i do świec zapłonowych, lampkę do sprawdzania obwodu niskiego napięcia, lampę przenośną, przewód do odpowietrzania hamulców, łyżki do zdejmowania i zakładania opon, ręczna lub nożną pompkę do ogumienia, ciśnieniomierz do ogumienia, prostownik do ładowania akumulatora oraz linkę do holowania. [więcej w: samochody luksusowe, toyota używane z gwarancją, renault salon warszawa ]

W przypadku przewidywania szerszego zakresu obsługi i napraw należy zaopatrzyć się w następujące narzędzia i przyrządy: komplet kluczy nasadowych, komplet kluczy oczkowych, klucz dynamometryczny, piłka ręczna do metalu, wkrętak do wykręcania urwanych śrub, lutownica, wiertarka stołowa elektryczna lub ręczna, szlifierka stołowa elektryczna lub ręczna, wiertła, narzynki, gwintowniki, suwmiarka, mikrometr, głębokościomierz mikrometryczny, imadło ślusarskie oraz podstawki do ustawiania samochodu po zdjęciu kół. Często potrzebne są również narzędzia specjalne, przewidziane do konkretnego modelu samochodu.

W garażu konieczne są też na bieżące potrzeby różne materiały eksploatacyjne: oleje — silnikowy i przekładniowy, płyn do chłodnicy, płyn hamulcowy, woda destylowana do akumulatora, płyn do spryskiwacza szyb, wazelina techniczna, gliceryna, smar stały, płyn do mycia szyb, płyn do mycia silnika, płyn do czyszczenia obić ze sztucznej skóry (np. Skay Lux), preparat do zabezpieczania części chromowanych (np. Chronizol) oraz zmywacz do tego preparatu, pasta lub emulsja zawierająca wosk (do konserwacji nadwozia), odrdzewiacz (np. Fosol), benzyna ekstrakcyjna, emalia nitro zaprawkowa, preparat do zabezpieczania spodu nadwozia (np. Bitex) oraz preparat do zabezpieczania przestrzeni zamkniętych nadwozia (np. Fluidol).

Do obsługi i drobnych napraw potrzebne są również materiały pomocnicze i niektóre normalia, jak: papier ścierny, szmaty, cyna do lutowania, pasty głuszące i uszczelniające, karton i korek na uszczelki, taśma izolacyjna oraz różne śruby, nakrętki i podkładki. Bardzo przydatne są również pokrowce na błotniki, które chronią lakier podczas prac przy silniku, oraz pokrowiec na siedzenie

Uncategorized September 10th 2018
Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Powiązane tematy z artykułem: renault salon warszawa samochody luksusowe toyota używane z gwarancją