Obsługa nadwozia

Add comments

Obsługa nadwozia polega na okresowym smarowaniu zamków i zawiasów, myciu i konserwacji oraz okresowym zabezpieczaniu jego elementów przed korozją. Mycie nadwozia oraz konserwacja i polerowanie powłoki lakierowej przedłużają trwałość powłoki lakierowej. Nadwozie należy chronić przed zalaniem olejem, paliwem lub elektrolitem. W przypadku zalania należy natychmiast usunąć wymienione ciecze z nadwozia. [przypisy: przeciski pod drogami, Producent silników elektrycznych w Polsce, Profesjonalna wymiana części w samochodzie ]

Nie należy myć nadwozia na powietrzu w temperaturze poniżej 0O C. Mycie nadwozia powinno odbywać się w miejscu ocienionym, najlepiej bezpośrednio po powrocie z wyjazdu, kiedy zanieczyszczenia jeszcze nie zaschły. Najlepiej myć nadwozie wodą bieżącą z przewodu gumowego za pomocą miękkiej szczotki. Mycie należy zaczynać od dachu, kończyć zaś u dołu nadwozia. W celu usunięcia tłustych plam najwygodniej używać do mycia ciepłej wody z dodatkiem szamponu samochodowego. Po umyciu nadwozie wyciera się miękką flanelą lub irchą, którą należy często płukać, aby cząstki piasku pozostające w niej nie zarysowały powłoki lakierowej. Części chromowe i aluminiowe poleruje się specjalną pastą.

Niezależnie od fabrycznego zabezpieczenia antykorozyjnego zaleca się przynajmiej raz na rok zabezpieczyć spód nadwozia oraz raz na dwa lata zabezpieczyć przekroje zamknięte w specjalistycznym zakładzie usługowym.

Uncategorized June 16th 2018
Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Powiązane tematy z artykułem: Producent silników elektrycznych w Polsce Profesjonalna wymiana części w samochodzie przeciski pod drogami