Obsługa układu kierowniczego

Add comments

Podczas każdej sposobności należy zwracać uwagę, czy nie widać śladów wycieków w sąsiedztwie obudowy przekładni kierowniczej oraz mechanizmu wspomagania.

Poziom oleju w obudowie przekładni kierowniczej należy sprawdzać co 20 tys. km, zaś w mechanizmie wspomagania co 5 tys. km. Nieuzupełnienie oleju może spowodować przedwczesne zużycie elementów przekładni kierowniczej, a nawet jej zatarcie. Ponadto co 20 tys. km należy sprawdzać luzy w układzie kierowniczym. [patrz też: autoryzowany serwis audi warszawa, autoryzowany serwis audi warszawa dostawcze, autoryzowany serwis audi warszawa poleasingowe ]

Kontrola poziomu płynu hamulcowego

Instrukcja obsługi zaleca co 5 tys. km sprawdzenie poziomu oraz wyglądu płynu w zbiorniku wyrównawczym układu hamulcowego.

Za niski poziom płynu jest sygnalizowany świeceniem się czerwonej kontrolki na tablicy przyrządów. Dzięki przezroczystości ścianek zbiornika poziom płynu można sprawdzać bez odkręcania korka wlewu. Powinien on zawierać się między znakami MIN i MAX (lepiej utrzymywać go w pobliżu poziomu maksymalnego). Po stwierdzeniu ciągłego ubytku płynu (nawet w minimalnych ilościach) należy bezwzględnie przerwać eksploatację pojazdu oraz zlokalizować i usunąć przyczynę niedomagania.

Co 20 tys. km zaleca się dokładne obejrzenie elementów układu hamulcowego i sprawdzenie ich szczelności.

Uncategorized November 14th 2018
Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Powiązane tematy z artykułem: autoryzowany serwis audi warszawa Blog motoryzacyjny regulacja pedału sprzęgła