Kontrola zawieszenia

Comments Off on Kontrola zawieszenia

Co 15 000 km lub przy okazji przeglądu spodu samochodu należy sprawdzać stan gumowych osłon przegubów kulowych drążków kierowniczych i osłony gumowej zębatki przekładni kierowniczej. Jakiekolwiek zauważone ślady wycieku oleju wskazują na konieczność wymiany osłon na nowe (najlepiej powierzyć do wykonania w stacji obsługi). Ubytki oleju mogą doprowadzić do przedwczesnego zużycia przekładni kierowniczej, a w granicznym przypadku nawet do jej zatarcia.Przy wymianie osłon przegubów kulowych drążków kierowniczych należy napełnić je przed założeniem smarem ŁT4S3.

Co 15 000 km należy sprawdzać luz przegubów kulowych. Przy nadmiernym luzie należy je wymienić. Właściwa obsługa przegubów stanowi zapewnienie bezpieczeństwa i trwałości samochodu. Click here to read more.. »

Uncategorized August 21st 2018