Obsługa rozrusznika

Comments Off on Obsługa rozrusznika

Co 60000 km należy przeprowadzać czyszczenie pierścieni ślizgowych alternatora (suchą szmatką) oraz sprawdzić stan zużycia i styku szczotek. Jeżeli jest to konieczne, wymienić kompletną szczotkę ślizgową, osadzoną w szczotkotrzymaczu. Pozostałe czynności związane z ewentualną naprawą alternatora należy zlecać wyspecjalizowanej stacji obsługi. Niesprawny elektroniczny regulator napięcia (wbudowany w alternator) również należy oddać do naprawy wyspecjalizowanej stacji obsługi.

Obsługa okresowa co 30 000 km rozrusznika polega na kontroli stanu szczotek, ich przylegania do komutatora oraz oczyszczenia komutatora. Ponadto należy dokładnie oczyścić i nasmarować olejem silnikowym rowek śrubowy połączenia watka ze sprzęgiełkiem rozruchowym. [przypisy: pranie tapicerki warszawa, paralotnie, zabudowy samochodowe ]

Regulacja odstępu styków przerywacza zapłonu

Co 15 000 km należy zdjąć kopułkę rozdzielacza zapłonu i wpuścić kilka kropli oleju silnikowego na filc. Click here to read more.. »

Uncategorized June 25th 2018