Kontrola zawieszenia i układu kierowniczego

Comments Off on Kontrola zawieszenia i układu kierowniczego

Co 15000 km lub przy okazji przeglądu spodu samochodu należy sprawdzać stan gumowych osłon przegubów kulowych drążków kierowniczych i osłony gumowej zębatki przekładni kierowniczej. Jakiekolwiek zauważone ślady wycieku oleju wskazują na konieczność wymiany osłon na nowe (najlepiej powierzyć do wykonania w stacji obsługi).

Regulacja położenia pedału sprzęgła

W wyniku zużywania się okładzin tarczy sprzęgła pedał sprzęgła zmienia swoje położenie (podnosi się do góry). Prawidłowo wyregulowany pedał sprzęgła powinien być ustawiony poniżej pedału hamulca. W przypadku nowej tarczy sprzęgła różnica w wysokościach obu pedałów powinna wynosić 3 cm. Do wyregulowania położenia pedału służy napinacz. Click here to read more.. »

Uncategorized November 20th 2018