Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika

Add comments

Podczas okresowego przeglądu gaźnika (co 20 000 km) należy sprawdzić i ewentualnie wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej. W tym celu pokrywę gaźnika (wraz z uszczelką) trzeba ustawić.

Regulacja biegu jałowego

Regulacja biegu jałowego, ze względu na duży wpływ na zużycie paliwa oraz na skład spalin emitowanych do atmosfery, powinna być wykonywana przez odpowiednio wyposażone stacje obsługi. Z tego względu wkręty regulacyjne są zabezpieczone plastykowymi kołpakami ochronnymi zakładanymi po regulacji (kołpaki niebieskie— fabryczne, kołpaki czerwone zakładane przez stację obsługi). Zasada i sposób postępowania podczas regulacji biegu jałowego dla wszystkich gaźników stosowanych w samochodach Lada Niva są takie same, a różnią się jedynie danymi regulacyjnymi (podane bez nawiasów—gaźniki 2107-1107010-10 oraz 2107-1107010-20, w nawiasach — gaźnik 2106-1107010). [przypisy: deft autka, jeep warszawa, skoda używane ]

Kolejność czynności podczas regulacji biegu jałowego (po sprawdzeniu prawidłowości luzów zaworów oraz ustawieniu zapłonu):

— nagrzać silnik do temperatury pracy (ciecz chłodząca—90…95 0 C, olej —75…90 C),

— ustawić wkrętem regulacyjnym prędkość obrotową silnika 820…900 obr/min (720…800 obr/min),

— ustawić wkrętem regulacyjnym zawartość tlenku węgla (CO) w spalinach w granicach 0,5…1

— ponowić regulację prędkości obrotowej silnika wkrętem —820…900 obr/min (720…800 Obr/min),

— w razie konieczności jeszcze raz ustawić zawartość CO,

— osadzić kołpaki plastykowe, ustawiając prawidłowo rowki względem występów ustawczych.

Uncategorized August 11th 2018
Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Powiązane tematy z artykułem: deft autka jeep warszawa skoda używane