Układ zasilania

Add comments

Gaźnik

— typ 2106-1107010 (do 1980 r.)/ opadowy, dwuprzelotowy, z układem odsysania gazów ze skrzyni korbowej, podgrzewaniem cieczą chłodzącą układu biegu jałowego, pompą przyspieszenia, elektromagnetycznym zaworem dyszy biegu jałowego I przelotu (gaźnik montowany równolegle z rozdzielaczem zapłonu bez regulatora podciśnieniowego)

— typ 2107-1107010-20 (od 1980 r.)/ opadowy, dwuprzelotowy, z urządzeniem wzbogacania mieszanki (oszczędzaczem), pneumatycznym uruchamianiem przepustnicy I l przelotu, bez podgrzewania kadłuba I I przelotu (gaźnik montowany równoległe z rozdzielaczem zapłonu typu 30.3706-02 z regulatorem podciśnieniowym —gaźnik może być montowany w samochodach produkowanych przed 1980 r., lecz tylko z aparatem zapłonowym typu 30.3706-02) [podobne: samochody luksusowe, toyota używane z gwarancją, renault salon warszawa ]

Charakterystyka gaźników

— typ 2107-1107010-10 (od 1980 r. w niektórych samochodach)/ od 2107-1107010-20 różni się średnicami niektórych dysz oraz brakiem króćca doprowadzenia podciśnienia do regulatora aparatu zapłonowego (pracuje równolegle z aparatem zaplonowym bez regulatora podciśnieniowego — gaźnik może być montowany w samochodach produkowanych przed 1980 r.)

Uncategorized November 10th 2018
Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Powiązane tematy z artykułem: renault salon warszawa samochody luksusowe toyota używane z gwarancją