Usuwanie wody z separatora

Add comments

W układzie zasilania silnika zastosowano separator wody w celu zabezpieczenia innych części układu (szczególnie rozdzielaczowej pompy wtryskowej) przed przedostawaniem się wody ze zbiornika paliwa. Separator wody może być oddzielnym elementem układu zasilania lub może stanowić integralną część filtru paliwa. Na tablicy wskaźników znajduje się lampka sygnalizująca nadmierny poziom wody w separatorze. W celu usunięcia wody z separatora umieszczonego oddzielnie należy odkręcić o około 5 obrotów korek w dolnej części separatora i poruszając ręczną pompką separatora, usunąć z niego wodę (ok. 0,1 dm3 ). Po dokręceniu korka należy kilkakrotnie poruszyć ręczną pompką separatora, a następnie uruchomić silnik i sprawdzić szczelność korka (lampka kontrolna poziomu wody powinna zgasnąć). [podobne: regały magazynowe, inhibitor korozji, podesty ruchome ] W celu usunięcia wody z separatora integralnie związanego z filtrem paliwa należy poluzować śrubę oraz odkręcić korek, usunąć około 80 cm3 oleju napędowego zmieszanego z wodą, dokręcić korek i śrubę, uruchomić silnik i sprawdzić szczelność separatora.r Wypuszczenie większej ilości oleju napędowego może utrudnić późniejsze uruchomienie silnika.

Uncategorized February 17th 2018
Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Powiązane tematy z artykułem: inhibitor korozji podesty ruchome regały magazynowe