Wagony o stalych skrzyniach

Add comments

Wagony o stałych skrzyniach. Znacznie prostsze od wagonów skrzyniowych samowyładowczych są wagony o stałych skrzyni ach, lecz ich rozładowanie wymaga, dużo pracy. Na ramie, zwykle stalowej, zamocowane jest na stałe skrzynia drewniana przeważnie z otwieranymi bocznymi ścianami dla ułatwienia załadowania i wyładowania. Wagony platformy. Do przewozu prefabrykatów, płyt kamienno-betonowych, krawężników, materiałów drzewnych, oraz materiałów w opakowaniu, jak np. cement, wypełniacz, asfalt i smoła, służą wagony platformy. Podstawą platformy są dwie belki drewniane, usztywnione poprzecznie również belkami drewnianymi bądź też stalą profilową. Belki te są połączone z dwoma zestawami kołowymi za pośrednictwem łożysk. Na belkach podłużnych wykonana jest platforma z desek poprzecznie ułożonych i ściśle do siebie przylegających. W poprzecznych belkach usztywniających zamocowany jest kaptur zderzaków i uchwyt do, łączenia wagonów w pociąg. Siła pociągowa W celu racjonalnego zestawienia pociągów wąskotorowych, a więc doboru zestawu wagonów załadowanych bądź też próżnych, w zależności od sity pociągowej i wzniesień toru, konieczne jest określenie wielkości oporów ruchu. Podstawową zasadą ruchu jest, aby siła pociągowa P była większa, a przynajmniej równa sile oporów ruchu W, występujących w danej jednostce ruchu P- W [patrz też: otomoto zamość, audi używane z salonu, deft autka ]

Uncategorized September 7th 2018
Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.

Powiązane tematy z artykułem: audi używane z salonu deft autka otomoto zamość