Filtr paliwa zaleca się wymieniać co 15 000 km lub co 9 miesięcy, posługując się tym samym przyrządem, którym odkręca się filtr oleju. Podczas wymiany filtru paliwa w układzie z oddzielnym separatorem należy: odkręcić zużyty filtr paliwa,
— napełnić wkład nowego filtru paliwem,
— włożyć w rowek na czołowej powierzchni obudowy filtru pierścień uszczelniający o przekroju kołowym (0-ring) uprzednio posmarowany olejem napędowym,
— dokręcić filtr paliwa 0 1/3 do 2/3 obrotu, — napełnić układ zasilania paliwem, poruszając ręczną pompką paliwa umieszczoną na separatorze 70…80 razy. [więcej w: moto allegro osobowe, rowiński wajdemajer używane, otomoto starogard gdański ]
Natomiast podczas wymiany filtru paliwa w układzie z separatorem integralnie połączonym z filtrem należy:
— odłączyć przewód czujnika poziomu wody, — odkręcić zużyty filtr paliwa,
— odkręcić od filtru czujnik poziomu wody,
— posmarować olejem napędowym pierścień uszczelniający o przekroju kołowym czujnika poziomu wody,
— przykręcić czujnik do nowego filtru paliwa, napełnić filtr olejem napędowym,
— posmarować pierścień uszczelniający o przekroju kołowym filtru paliwa olejem napędowym,
— dokręcić filtr paliwa 0 2/3 obrotów,
— podłączyć przewód do czujnika poziomu wody,
— napełnić układ paliwem przez włączenie , rozrusznika silnika na około 30 sekund,
— uruchomić silnik,
— sprawdzić szczelność filtru paliwa.
Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.
Powiązane tematy z artykułem: moto allegro osobowe otomoto starogard gdański rowiński wajdemajer używane